DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Je kan trimmen keihard lopen. Maar hoe loop je normaal in San Andreas ? Ik heb hem op de pc. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Meestal sprint ik, behalve als mijn CJ'tje er te moe voor is. Super sprint eigenlijk niet, want ik heb geen zin om mijn toestenbord aan gort te rammen! Edit: Woops, verkeerd begrepen. Kijk maar bij Ruurd... Bewerkt: 9 april 2006 door Froodooo Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik loop gewoon normaal Ik heb geen haast als ik een missie moet doen die dichtbij is ren ik gewoon Reageren
ikt Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik loop 3 meter, jat een auto en rij verder. Maar ik loop sprint-snelheid Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Maar ik bedoel dit als een vraag. Ik weet niet hoe het moet. Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Volgens mij bedoeldt DenkaanHenk, hoe je wandelt ofniet? Als je dat bedoelt, dat is volgens mij niet mogelijk, je trimt eigenlijk altijd. Behalve als je steeds 1 voor 1 op vooruit drukt, dan loop je normaal, maar dat is wel irritant. EDIT: Ow, met alt dus... Bewerkt: 9 april 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Je bedoelt 'normaal' lopen, dat doe je met Linker-ALT. Niet rennen, sprinten, maar gewoon lopen doe je dan. Dat doe je gewoon met de Linker ALT toets. Houd deze ingedrukt als je 'gewoon' wilt lopen. EDIT: Beetje vage zin, maar ik hoop dat je me begrijpt Bewerkt: 9 april 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Oke bedankt Ruurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.