Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand een mod maken waarmee area 61 aan het vliegveldkerkhof opengaat zoals in die missie waar je het jetpack moet stelen ??

Geplaatst: (bewerkt)

Ooh fijn maar al de rest van de N00Bmod moet ik niet hebben....

N00Nmod V2 geinstalleerd en ik kan er nog steeds niet in;

area615pu.jpg

Bewerkt: door meetlat
  • 3 weken later...
Geplaatst:
die is er al...

zit in de noobmode ingebouwd

Dit zit er helemaal niet in....

Er zit wel in dat de hekken weg gaan zodat je gelijk naar een andere stad kunt reizen...

Geplaatst:

Volgens mij kan je niet gewoon de deur open doen, want je gaat zeg maar naar een andere wereld. Net zoals dat je cj huis binnen zou gaan. Je kan de coordinaten zoeken en dan met sa place manager erheen teleporten.

Greetz Wazuup

Geplaatst:

jah maar dan moet ik weer new-game doen, en als ik der dan ben en de cordis heb is 't wrrs weer het probleem met die idioteenexen :s

Geplaatst:

Area 69 zijn interior zit toch niet in de bleu hell van interiors het zit volgensmij gewoon in de map.... maar met een map editor kun je meschien die grote blastdoor openen..

Ja zeker, die bestaat.

Klik

Veel plezier ermee.

Greets,

Mickey

EDIT: Ik zie dat de link dood is.

Hier is een andere:

Klik

Bewerkt: door mickey

ik zal 'ns kijken

*ik snap er geen *** van ik zie alleen een zwart vak :s en tog staat er San andreas loaded.. en ik heb heel de lijst langs links etc..

Bewerkt: door meetlat

Het lijkt mij dat je niet gewoon naar binnen kan lopen als het hek weg is, omdat het een andere wereld is, waar je alleen naartoe gaat, tijdens die missie. Maar ik kan het fout hebben hoor.

Bewerkt: door Wazuup

dat komt omdat die deur in de main.scm staat

mss kan een scm modder ff opzoeken hoe die dff model heet, dan kan iemand die veranderen

EDIT: zie mickeys bericht

EDIT2: @wazzup: het zit niet in een andere wereld. ik ben met een car mod bezig, heb een .col probleem (ik val door de grond als ik niet op m'n wielen sta) spawn ik soms in area 61 (als ik in die buurt ben)

Bewerkt: door schno009

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...