meetlat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Kan iemand een mod maken waarmee area 61 aan het vliegveldkerkhof opengaat zoals in die missie waar je het jetpack moet stelen ?? Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 die is er al... zit in de noobmode ingebouwd Reageren
meetlat Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Ooh fijn maar al de rest van de N00Bmod moet ik niet hebben.... N00Nmod V2 geinstalleerd en ik kan er nog steeds niet in; Bewerkt: 9 april 2006 door meetlat Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 die is er al...zit in de noobmode ingebouwd Dit zit er helemaal niet in.... Er zit wel in dat de hekken weg gaan zodat je gelijk naar een andere stad kunt reizen... Reageren
Yohan Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Dit lijkt mij ook wel wat... Reageren
meetlat Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Nou kan iemand dit maken .... Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Volgens mij kan je niet gewoon de deur open doen, want je gaat zeg maar naar een andere wereld. Net zoals dat je cj huis binnen zou gaan. Je kan de coordinaten zoeken en dan met sa place manager erheen teleporten. Greetz Wazuup Reageren
meetlat Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 jah maar dan moet ik weer new-game doen, en als ik der dan ben en de cordis heb is 't wrrs weer het probleem met die idioteenexen :s Reageren
erterer0 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Area 69 zijn interior zit toch niet in de bleu hell van interiors het zit volgensmij gewoon in de map.... maar met een map editor kun je meschien die grote blastdoor openen.. Reageren
meetlat Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Bestaat er dan al een map editor voor san an ? Reageren
mickey Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ja zeker, die bestaat. Klik Veel plezier ermee. Greets, Mickey EDIT: Ik zie dat de link dood is. Hier is een andere: Klik Bewerkt: 30 april 2006 door mickey Reageren
meetlat Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) ik zal 'ns kijken *ik snap er geen *** van ik zie alleen een zwart vak :s en tog staat er San andreas loaded.. en ik heb heel de lijst langs links etc.. Bewerkt: 3 mei 2006 door meetlat Reageren
mickey Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb even voor je gezocht, maar in de map editor is er geen hek. Kijk hier maar. Waarschijnlijk zit het in de main.scm. Ik zal nog wel even voor je kijken. Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Het lijkt mij dat je niet gewoon naar binnen kan lopen als het hek weg is, omdat het een andere wereld is, waar je alleen naartoe gaat, tijdens die missie. Maar ik kan het fout hebben hoor. Bewerkt: 6 mei 2006 door Wazuup Reageren
Schno009 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) dat komt omdat die deur in de main.scm staat mss kan een scm modder ff opzoeken hoe die dff model heet, dan kan iemand die veranderen EDIT: zie mickeys bericht EDIT2: @wazzup: het zit niet in een andere wereld. ik ben met een car mod bezig, heb een .col probleem (ik val door de grond als ik niet op m'n wielen sta) spawn ik soms in area 61 (als ik in die buurt ben) Bewerkt: 6 mei 2006 door schno009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.