laura-lucas Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 k heb een missie gedownload namelijk Madd Dogg...k heb precies gedaan hoe je het moet downloaden alleen nu ben k alle missies kwijt alleen die niet....wat moet k nu doen????? help me Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Je bedoelt dat je andere Savegames weg zijn, behalve degene die je gedownload hebt? In dat geval heb ik helaas slecht nieuws voor je, want als je die savegames nergens anders hebt opgeslagen, kun je ze niet meer terughalen, en ben je ze voor altijd kwijt... Misschien kun je je PC nog doorzoeken, of even in je prullenbak kijken. Edit: Kijk ook naar het bericht van Ruurd31, en als je savegame er niet meer staat, kijk dan naar mijn bericht. Bewerkt: 9 april 2006 door Froodooo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Hey Laura-Lucas, Tja. Dit gebeurt wel eens. Bedoel je dat je het spel wilt laden dat ze er niet meer staan? Zoja, misschien helpt dit dan wel. Bij mezelf gebeurde dit ook wel eens. Als het goed is staan alle savegame's nog gewoon in de map San Andreas User Files (Mijn Documenten). Als ze er nog staan, doe je een rechter-muisklik met de muis op een willekeurige savegame. Je klikt dan op openen met > gta sa. Nu kijg je dat te zien van "Niet verzenden" enzovoort. Dit is goed. Als het goed is staan nu alle savegame's weer normaal in het spel en kun je weer verder spelen. Mocht je echt alle savegame's kwijt zijn in de map San Andreas User Files, tjah. Dan heb je gewoon dikke pech. Je zou misschien in de prullenbak moeten kijken. Verder geen nood, je zei al eens dat je de missie Madd Dogg niet kon hale. Je download de gedownloade savegame weer op zijn plaats en je kunt weer verder. Je koopt weer de 'oude' kleren terug en je bent weer de CJ zoals je die gewent was. Die oude savegame waar je de missie Madd Dogg niet kon doen maakt toch niet uit? Want je kon volgens mij toch niet meer verder Succes, ik hoop dat het werkt! Bewerkt: 9 april 2006 door Ruurd31 Reageren
laura-lucas Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hey Laura-Lucas, Tja. Dit gebeurt wel eens. Bedoel je dat je het spel wilt laden dat ze er niet meer staan? Zoja, misschien helpt dit dan wel. Bij mezelf gebeurde dit ook wel eens. Als het goed is staan alle savegame's nog gewoon in de map San Andreas User Files (Mijn Documenten). Als ze er nog staan, doe je een rechter-muisklik met de muis op een willekeurige savegame. Je klikt dan op openen met > gta sa. Nu kijg je dat te zien van "Niet verzenden" enzovoort. Dit is goed. Als het goed is staan nu alle savegame's weer normaal in het spel en kun je weer verder spelen. Mocht je echt alle savegame's kwijt zijn in de map San Andreas User Files, tjah. Dan heb je gewoon dikke pech. Je zou misschien in de prullenbak moeten kijken. Verder geen nood, je zei al eens dat je de missie Madd Dogg niet kon hale. Je download de gedownloade savegame weer op zijn plaats en je kunt weer verder. Je koopt weer de 'oude' kleren terug en je bent weer de CJ zoals je die gewent was. Die oude savegame waar je de missie Madd Dogg niet kon doen maakt toch niet uit? Want je kon volgens mij toch niet meer verder Succes, ik hoop dat het werkt! kan ik ook andere missies downloaden bijvoorbeeld 1 missie verder en daarmee verder spelen???? of moet ik ze dan allemaal downloaden Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Je kunt gewoon 1 savegame downloaden, vanwaar dan ook, en die stop je bij je San Andreas User Files. Hiervoor hoef je dus niet meerdere missies te downloaden, bijvoorbeeld niet de missies die daarvoor ook zijn gedaan. Het zit gewoon in 1 bestandje... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Je kunt hier savegame's downloaden. Je download de missie die je wil hebben, en dan kun je verder spelen. Voorbeeld: Download je de missie Madd Dogg, dan is de missie Madd Dogg voor het laatst gehaald. Wil je de missie Madd Dogg halen, dan moet je de savegame downloaden die erboven staat. Succes Laura-Lucas! Reageren
laura-lucas Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 dat heb ik ook gedaan precies zoals je zegt...alleen nu moet ik ook missies doen met ZERO ....dat klopt volgens mij niet helemaal Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 dat heb ik ook gedaan precies zoals je zegt...alleen nu moet ik ook missies doen met ZERO ....dat klopt volgens mij niet helemaal Ha die Laura-Lucas, daar ben ik weer Dat klopt zeker! Als je van die site een savegame download zijn de Zero missies nog niet gedaan. Als je helemaal op het einde van die download lijst kijkt, zie je dat de Zero missies als allerlaatst worden gedaan. Je zal dus de Zero missies nog een keer moeten uitspelen, je kunt ze ook laten uitspelen door iemand. Daarvoor dient het savegame-aanvraag forum. Vergeet niet het voorbeeld en de regels door te lezen! Succes Laura/Lucas! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.