GTA Fanaat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hallo, Ik heb een eigen e107 website, maar ik kan geen downloads toevoegen. Ik heb al een aantal catagorieen toegevoegd maar als ik dan een download wil toevoegen dan kan ik geen catagorie kiezen. Ik hoop dat jullie mij een beetje snappen! Wie kan mij helpen met dit probleem?? Groet, Ronnie. Reageren
Timb0 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Heb je de download settings goed gezet??? EN heb je catagorieen (ook sub catagorien, dus geen root catagorien) toegevoegd? Want ik had dit probleem ook, maar toen wou ik hem aan een root catagorie toevoegen, en dat kan niet . Ga anders even langs op www.e107.nl Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Heb je de download settings goed gezet???EN heb je catagorieen (ook sub catagorien, dus geen root catagorien) toegevoegd? Want ik had dit probleem ook, maar toen wou ik hem aan een root catagorie toevoegen, en dat kan niet . Ga anders even langs op www.e107.nl Hoe moet je die setting goed zetten dan? en wat bedoel je met sub catagorieen? Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Maak een Catogorie aan als dat klaar is ga je naar Edit en dan vul je daar in Name en zooi dan is het klaar en ga je naar Create Download,Hopelijk lukt het. Bewerkt: 9 april 2006 door The Mafia Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Nee, ik krijg het nog niet echt voor elkaar. Ik ben zelf ook al een beetje aan het knooien maar het wil maar niet lukken. Maar in iedergeval bedankt voor je hulp!! Bewerkt: 9 april 2006 door Ronnie1987 Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Als je wilt wil ik het wel voor je doen. Reageren
Timotees Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Je moet je downloads wel in de map zetten van je server, ik geloof dat het iets was met e107_files en dan downloads, dan kan je hem gewoon selecteren. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja, het probleem is opgelost, bedankt iedereen voor jullie hulp!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.