Jump to content

vliegtuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok, en ik heb nog een vraagje:

Is er altijd een leeg helikopterplatform? naast die heli met die magneet, moet daar nog iets staan? want ik heb het spel uitgespeeld maar ik vind het daar zo leeg staan :?

Geplaatst: (bewerkt)

Daar komt als het goed is een leger helikopter te staan genaamd: Hunter

Ik zal even voor je opzoeken wanneer die daar komt. :)

Edit:

Hier is een » link « naar de Hunter in WikiGta.

Voor de manier hoe je hem kan verkrijgen kan je de post onder mij bekijken. :bier:

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

eyz,

ja daar kan je de Hunter vrij spelen.

dat is een Apache.

die speel je vrij door de vliegschool helemaal met goud uit te spelen.

veel succes ;)

grtz, Cesar SA

Geplaatst:

Je krijgt een hunter als je goud hebt op de vliegschool,die spawmt dan op die lege plaats.Maar als de leviathan daar staat en je hebt goud op de school dan spawmen ze niet gelijk.Dus er is altijd een lege plaats op je luchthaven.

Geplaatst:

Ok, dus of ik heb die helikopter niet, of ik heb geen stuntvliegtuig? nou dan heb ik liever de stuntvliegtuig :)

Geplaatst:

Zit er een magneet aan die helicopter dan? of heb ik wat gemist???

Of is dat een mod die je moet downen?

eyz,

de stuntvliegtuig speel je vrij als je op alles zilver hebt gehaald met de vliegschool..

niet erg moeilijk hoor.

edit: @ Superbanaan: die heli speel je vrij met een missie dat je een busje moet stelen. en alleen bij die missie hing er zo'n grote magneet onder om het busje mee op te takelen.

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:
Ok, dus of ik heb die helikopter niet, of ik heb geen stuntvliegtuig? nou dan heb ik liever de stuntvliegtuig :)

Je krijgt de Hunter pas op je vliegveld als je alles goud hebt. Heb je alles zilver of beter dan zal er een Stuntplan (stuntvliegtuig) spawnen. Als je voor de hangar waar de Rusler staat, zal de Stuntplane rechts van die loods spawnen.

Zit er een magneet aan die helicopter dan? of heb ik wat gemist???

Of is dat een mod die je moet downen?

Die helicopter met de magneet kom je alleen tegen tijdens de missie Up up and Away. Je moet dan met die helicopter naar vliegveld Verwant Meadows vliegen.

Geplaatst:
Je krijgt een hunter als je goud hebt op de vliegschool,die spawmt dan op die lege plaats.Maar als de leviathan daar staat en je hebt goud op de school dan spawmen ze niet gelijk.Dus er is altijd een lege plaats op je luchthaven.

Dat klopt volgens mij niet helemaal wat je daar zegt. Als ik het spel al uitgespeeld had en bij de vliegschool ook al alles goud had, staan er bij mij gewoon die Leviathan en die Hunter hoor. :Y

Dus als je alles goud heb is er géén lege plaats op jouw vliegveld, of het spel deed er even te langzaam over om ze te laten spawnen. ;)

Geplaatst:

Dat klopt volgens mij niet helemaal wat je daar zegt. Als ik het spel al uitgespeeld had en bij de vliegschool ook al alles goud had, staan er bij mij gewoon die Leviathan en die Hunter hoor. :Y

Dus als je alles goud heb is er géén lege plaats op jouw vliegveld, of het spel deed er even te langzaam over om ze te laten spawnen. ;)

Dat is onmogelijk, als je van een kant komt, dan staat er een Leiathan, en als je van de andere kant komt spawnt er een Hunter. Van welke kant weet ik niet, maar dit is wel het geval.

Dat is onmogelijk, als je van een kant komt, dan staat er een Leiathan, en als je van de andere kant komt spawnt er een Hunter. Van welke kant weet ik niet, maar dit is wel het geval.
@Pietje //: Dat kan,maar dat is bij mij niet het geval. :bonk:

Wel vreemd hoor. :bonk: Bij mij spawnen gewoon de Leviathan en de Hunter beiden tegelijk hoor! Wel raar dat het anders is bij jullie! ;)

Bewerkt: door Pietje //

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...