W Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dat is onmogelijk, als je van een kant komt, dan staat er een Leiathan, en als je van de andere kant komt spawnt er een Hunter. Van welke kant weet ik niet, maar dit is wel het geval. @Pietje //: Dat kan,maar dat is bij mij niet het geval. Wel vreemd hoor. Bij mij spawnen gewoon de Leviathan en de Hunter beiden tegelijk hoor! Wel raar dat het anders is bij jullie! Bij mij ook, ze staan er allebei gewoon. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Bij mij ook, ze staan er allebei gewoon. Bij mij komen ze ook nooit tegelijk. Of het is de Hunter of het is de Leviathan. Ik speel het spel op de PS2 en misschien ligt het daar wel aan. Ik zou het echt niet weten. Eigenlijk is het wel jammer dat er maar 1tje komt I.P.V 2. Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik heb ook nog nooit gehad dat ze er beide kwamen te staan. Het is of de hunter, of de leviathan. En van welke kant je aankomt, heeft ook niks te maken welke van de 2 nu weldegelijk spawnt. Ik denk dat ik wel al genoeg SA heb gespeeld en dat is nog nooit gebeurd. Maar op welke plaats staan ze dan alletwee, wanneer ze beiden spawnen? Misschien een screen als bewijs, want zo geloof ik er echt niks van. Reageren
ikt Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Als ik uit mijn ''hutje'' kom staat de levihitan, als ik naar LV ga en terug staat de hunter er. Bewerkt: 10 april 2006 door ikt Reageren
Pietje II Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Bij mij ook, ze staan er allebei gewoon. Bij mij komen ze ook nooit tegelijk. Of het is de Hunter of het is de Leviathan. Ik speel het spel op de PS2 en misschien ligt het daar wel aan. Ik zou het echt niet weten. Eigenlijk is het wel jammer dat er maar 1tje komt I.P.V 2. Ik speel GTA: SA ook op de PS2, en bij mij spawnen ze gewoon allebei hoor! @Dizzee: Ik speel GTA: SA dus op de PS2, dus een screen kan ik niet maken, maar de Leviathan staat gewoon altijd op dezelfde plaats waar hij zou moeten staan, en de Hunter staat op die cirkel, waar dus Dutchy3010 naar vroeg, op de vorige pagina. >>> Door Dizzee: Damn, dan heb je geluk Bij mij spawnen ze nooit tesamen.. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.