Saquintez Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Beste mensen, Vorige keer werd ik heel erg goed geholpen toen ik probs had met GTA Rumble. Nou vraag ik weer julie hulp. Ik hoorde van de nieuwe online GTA Game '' SA MP '' Hier kan je gewoon met vrienden mee online spelen neem ik aan? Als ik dit download, hoe kan ik dan online (Mijn engels is niet zo goed) Graag wat informatie. Alvast hartelijk bedankt. BTW: Topic titel: GTA moet SA zijn Bewerkt: 9 april 2006 door Saquintez Reageren
Samurai Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) SA:MP is nog niet gereleased... Maar al wel MTA:SA; maar je kan hier alleen maar mee racen en zelf races bouwen. Bewerkt: 9 april 2006 door Samurai Reageren
Saquintez Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Oh shit. Waneer komt SA:MP uit? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Oh shit.Waneer komt SA:MP uit? Onbekend... Het SA:MP team wil graag losstaan van tijdlimieten, daarom hebben ze geen releasedatum geprikt. Er is wel al een public beta geweest, de kans is groot dat er nog een public beta komt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.