Talietje Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) oude: nieuwe: Bewerkt: 10 april 2006 door tallex Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Deze is al een stuk beter dan je vorige signature. De achtergrond is nu wel leuk aleen heb ik het gevoel dat ik kijk naar een tv die ruis heeft. Maar wel met een leuk kleurtje blauw. De render is mooi gelukt, en zit in het formaat goed verdeeld over je vlak. Het font past waarschijnlijk bij je stijl maar niet bij je achtergrond. Cijfer: 7.5 Reageren
Talietje Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik ben hem aan het bijwerken, maar nu heb ik een vraagje. dat omlijnen gelijk als de sig van SummerBase, hoe doe je dat? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) ik ben hem aan het bijwerken, maar nu heb ik een vraagje.dat omlijnen gelijk als de sig van SummerBase, hoe doe je dat? Je bedoelt een border? Nou, als je in Photoshop zit, maak dan een nieuwe layer aan, druk dan op CTRL + A en dan Edit - Stroke. Neem dan bijvoorbeeld, 1 px, zwarte kleur en de optie inside. Dan klik je op ok, en je hebt een border (rand) om je signature. Veel succes. Edit: voor een border net zoals Summerbase: Doe dan CTRL + A, ga naar Edit - Stroke. Kies 3 px, zwarte kleur en inside en klik op ok. Dan ga je weer naar Edit - Stroke, maar nu is het 2 px, witte kleur en inside en klik op ok. Vervolgens ga je weer naar Edit - Stroke, 1 px, zwarte kleur en inside en klik op ok. Zet deze layer vervolgens op overlay. Bewerkt: 9 april 2006 door General Lee Reageren
Talietje Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 nee, dat is gewoon en rand, maar bij sommige zie je nog een deel van de sig. Reageren
Nielok Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 achtergrond is eenvoudig maar mooi, font is ook tof. 7/10 Reageren
Goliat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) nee, dat is gewoon en rand, maar bij sommige zie je nog een deel van de sig. Dan moet je de opacity lager zetten. En even over je signature, ik vind hem simpel maar hij ziet er toch leuk uit. Ook past het fontje er goed bij, probeer alleen de volgende keer wat meer effecten in je signature de gooien, zoals filters met meerdere layers, of brush gewoon wat. Ik geef je een 7,8, ga zo door. Bewerkt: 9 april 2006 door Goliat Reageren
Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Dan moet je de opacity lager zetten. En even over je signature, ik vind hem simpel maar hij ziet er toch leuk uit. Ook past het fontje er goed bij, probeer alleen de volgende keer wat meer effecten in je signature de gooien, zoals filters met meerdere layers, of brush gewoon wat. Ik geef je een 7,8, ga zo door. doe ik, maar er staat dan nog altijd een gewone rand Reageren
Arjen Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Moet je natuurlijk wel de goede layer selecteren. Als je iets niet snapt talles, want ik zie nogal veel vragen van je, kan je ook hier kijken: GTAForum's Graphic Tutorials Reageren
Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) is deze beter? ik heb hem een beetje bijwerkt edit: foutje gemaakt in de sig, ik edit zo terug edit: klaar!! Bewerkt: 10 april 2006 door tallex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.