Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

24thegame12ox.th.png

Dit is de eerste en mischien ook de laatste voor vandaag.

Wat vinden jullie ervan ?

_____

24thegame18hv.th.png

Ik was nog wat puntjes enzo vergeten.

Bewerkt: door Mpp
Geplaatst:

Op de puntjes na die je zelf noemt issie top gelukt.. :)

Persoonlijk vind ik dit alleen niet echt een gelijkenis met de echte Kiefer Sutherland maare dat staat los van je render.. ;)

Geplaatst:

Niet zo'n fantastische cutout. Als je hem uitknipt, gebruik dan de Pen Tool. De settings van de Pen Tool moet je op AntiAliasing zetten en Feather 0. Volgens mij heb je nu feather gebruikt, of iets wat blurry is. Verder zitten er nog wat puntjes onder z'n rechterarm (voor ons) en nog wat onder z'n linker arm.

Het was ook een lichte (gele) achtergrond of niet? Je moet dat wel goed wegwerken. Als je aan het uitknippen bent, kijk op het laatst even met een rode (of blauw) achtergrond, een zwarte en een witte achtergrond. Dit om te zien of je nog dingen vergeten bent.

En als je dan helemaal nog zeker weten wilt of er geen 'choppy edges' aan zitten moet je even Stroke aanvinken in de Blending Options. Zet die dan op Size 1, rode kleur.

Geplaatst: (bewerkt)
Niet zo'n fantastische cutout. Als je hem uitknipt, gebruik dan de Pen Tool. De settings van de Pen Tool moet je op AntiAliasing zetten en Feather 0. Volgens mij heb je nu feather gebruikt, of iets wat blurry is. Verder zitten er nog wat puntjes onder z'n rechterarm (voor ons) en nog wat onder z'n linker arm.

Het was ook een lichte (gele) achtergrond of niet? Je moet dat wel goed wegwerken. Als je aan het uitknippen bent, kijk op het laatst even met een rode (of blauw) achtergrond, een zwarte en een witte achtergrond. Dit om te zien of je nog dingen vergeten bent.

En als je dan helemaal nog zeker weten wilt of er geen 'choppy edges' aan zitten moet je even Stroke aanvinken in de Blending Options. Zet die dan op Size 1, rode kleur.

Kijk je wel bij de onderste.

Die is allang verbetert.

En ik dee het met Polygan Lasso Tool.

Met feather op 1.

Dus je hoeft niet altijd de pentool te gebruiken

EDIT : OOW dat was ik nog vergeten bij die arm sorry.

Ik zit nu P.S. loos dus kan het niet verbeteren.

Bewerkt: door Mpp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...