Mpp Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Dit is de eerste en mischien ook de laatste voor vandaag. Wat vinden jullie ervan ? _____ Ik was nog wat puntjes enzo vergeten. Bewerkt: 9 april 2006 door Mpp Reageren
Yohan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Op de puntjes na die je zelf noemt issie top gelukt.. Persoonlijk vind ik dit alleen niet echt een gelijkenis met de echte Kiefer Sutherland maare dat staat los van je render.. Reageren
Arjen Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Niet zo'n fantastische cutout. Als je hem uitknipt, gebruik dan de Pen Tool. De settings van de Pen Tool moet je op AntiAliasing zetten en Feather 0. Volgens mij heb je nu feather gebruikt, of iets wat blurry is. Verder zitten er nog wat puntjes onder z'n rechterarm (voor ons) en nog wat onder z'n linker arm. Het was ook een lichte (gele) achtergrond of niet? Je moet dat wel goed wegwerken. Als je aan het uitknippen bent, kijk op het laatst even met een rode (of blauw) achtergrond, een zwarte en een witte achtergrond. Dit om te zien of je nog dingen vergeten bent. En als je dan helemaal nog zeker weten wilt of er geen 'choppy edges' aan zitten moet je even Stroke aanvinken in de Blending Options. Zet die dan op Size 1, rode kleur. Reageren
Mpp Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Niet zo'n fantastische cutout. Als je hem uitknipt, gebruik dan de Pen Tool. De settings van de Pen Tool moet je op AntiAliasing zetten en Feather 0. Volgens mij heb je nu feather gebruikt, of iets wat blurry is. Verder zitten er nog wat puntjes onder z'n rechterarm (voor ons) en nog wat onder z'n linker arm. Het was ook een lichte (gele) achtergrond of niet? Je moet dat wel goed wegwerken. Als je aan het uitknippen bent, kijk op het laatst even met een rode (of blauw) achtergrond, een zwarte en een witte achtergrond. Dit om te zien of je nog dingen vergeten bent. En als je dan helemaal nog zeker weten wilt of er geen 'choppy edges' aan zitten moet je even Stroke aanvinken in de Blending Options. Zet die dan op Size 1, rode kleur. Kijk je wel bij de onderste. Die is allang verbetert. En ik dee het met Polygan Lasso Tool. Met feather op 1. Dus je hoeft niet altijd de pentool te gebruiken EDIT : OOW dat was ik nog vergeten bij die arm sorry. Ik zit nu P.S. loos dus kan het niet verbeteren. Bewerkt: 10 april 2006 door Mpp Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Probeer eens te renderen met een feather van 0. Je render is zeker niet slecht maar ik vind hem een beetje blurry waar het uitgeknipt is. Ik render zelf ook alleen met de polygonal lasso tool en feather 0 en Je krijgt daar zeker ook mooie resultaten mee. Resultaten kan je hier zien van mijn renders: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25431. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.