Dizzee Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Onderwerp: Natuur Soort design: Signature Size design: maximum 500x150 px Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Zou ik deze plek mogen reserveren? Ik wil een battle tegen jou.
Dizzee Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja, is goed. Hier is de mijne al: Er zit een witte border om, voor de blinde mensen...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 General Lee Dizzee Ik begin aan iets wat ik niet kan winnen maarja.... Dizzee veel succes, het stemmen kan beginnen.
RonaldVC Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Dan ben ik de eerste die een stem uitbrengt . Dizzee: Het noorderlicht. Een mooier natuurverschijnsel bestaat niet volgens mij. Heel mooi gedaan, lekker mysterieus, donker en toch kleurrijk.. De tekst past geweldig. Die witte border vind ik iets minder, maar ik zou ook niet weten welke kleur nou beter zou staan... General Lee: Jouw signature straalt veel rust uit. Het doet me denken aan een warme zomeravond . De zon is fel, maar niet te fel zodat je hem nog wel kan zien, dat is goed gedaan. De tekst is iets minder, misschien een ander font.. Een zwarte border past goed hier.. Al met al gaat mijn stem naar Dizzee, Gewoon omdat ik het Noorderlicht geweldig vind, en omdat het in jouw sig perfect is nagebootst...
Dago58x Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Dizzee Het uitzicht is echt Prima Echt super mooi hoor
Talietje Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) ook dizzee Bewerkt: 11 april 2006 door tallex
Merticus XVII Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik ben de eerste die een stem op General Lee zet Deze straalt romantiek uit. Die van Dizzee is ook prachtig, maar toch gaat mijn stem naar General Lee.
Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Dizzee: Heel erg mooi gedaan met die kleuren uit de lucht :9/10 GL: Ook heel goed gedaan met dat gele licht maar tog net iets minder mooi dan die van Dizzee :8,9/10 Stem Dizzee (Sorry GL)
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Stem: <Chek de spoiler helemaal onderaan in de codebox.[/font] Dizzee, een briljante foto/sig. Ik vind hem heel mooi en je hebt er eeneigen draai aangegeven. Nu lijkt hij gewoon je eigen sig. Helemaal origineel. Ik was er meteen van onder de indruk echt briljant! Dit keer heb je er geen rand omheen gedaan, nu kijken alle kleuren ewoon heel mooi. Ik vind het echt cool super. Maar als je mijn stem krijgt? Chek de spoiler hierboven . Die van General Lee is ook mooi, alleen hij is dit keer wel perfect, alleen ik zou het lettertype een beetje anders doen. Verder lijkt het net alsof je de foto zelf hebt genomen, helemaal naar de woestijn in Azie bent gegaan om hem te schieten. Echt een prachtfoto. Watik ook heel mooi vind is dat die zon erdoor heen komt, een heel klein beetje zodat je die stralen toch ziet. Wil jij mijn stem? Chek de spoiler hierboven! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']Stem: Dizzee[/font] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']<Je kijkt in de verkeerde spoiler, chek de spoiler hieronder. Vast een foutje [/font] Chek de spoiler halverwege de codebox voor de stem [/font] Bewerkt: 11 april 2006 door Ruurd31
Jon-asses Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Hehe, Ruurd jij met je spoilers toch altijd. Je ziet hier dat we met mensen te maken hebben die toch al een tijdje Photoshop gebruiken want deze sig's zijn echt klasse hoor! Dizzee: Mooie kleuren, romantische sfeer en het lettertype past er ook goed bij. General Lee: Lichte kleuren, mooie zonsondergang en heerlijk lettertype! Toch stem ik op Dizzee want hij heeft net dat béétje meer vind ik. Doe zo verder Dizzee en GL want ze zijn echt mooi! Succes nog verder . Bewerkt: 11 april 2006 door Jon-asses
Achille Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Dizzee Vanzelfsprekend erg mooi man
Slimm Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Battle afgelopen, winnaar Dizzee. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij General Lee. Closed.
Recommended Posts