Flame^ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hey iedereen! Ik ben me sinds kort gaan interesseren in PAWN, de taal waarin je SA-MP gamemodes an coderen. Nu heb ik met behulp van voorbeelden en een guide met alle codes die je nodig hebt een kleine gamemode in elkaar gezet. Helaas nog wel 1 bug, maar die hoop ik er snel uit te krijgen. Screen 1: Screen 2: Bug: Tips & Feedback plz ! Reageren
Azer Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 nice maar wat gaat er precies verkeerd bij die bug dan? Reageren
W Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Euhh leuk maar ik snap de bedoeling niet helemaal.... En hoe krijg je die kippenman Reageren
Timb0 Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Big Smoke zei: Hey iedereen!Ik ben me sinds kort gaan interesseren in PAWN, de taal waarin je SA-MP gamemodes an coderen. Nu heb ik met behulp van voorbeelden en een guide met alle codes die je nodig hebt een kleine gamemode in elkaar gezet. Helaas nog wel 1 bug, maar die hoop ik er snel uit te krijgen. Screen 1: Screen 2: Bug: Tips & Feedback plz ! Heb jij toevallig de codes van de max. slots veranderd? Zodat je gewoon nu al op je eigen server met een paar mensen kan spelen? Zo ja, wil je dan ff het script sturen :$ Alvast bedankt Reageren
Jarno Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Erg leuk dat je dit doet Big Smoke. Ik hoop dat je veel gamemodes zal coderen. Ik zal je scripts zeker draaien op me server als SA-MP uit is, als het mag . Reageren
Samurai Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 De bug is denk ik dat als hij in de rode marker gaat staat, er niets gebeurd. Maar, KUTGW! Reageren
Azer Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Samurai zei: De bug is denk ik dat als hij in de rode marker gaat staat, er niets gebeurd. hmm daarvoor moet je eigenlijk ff "afkijken" bij het Cops 'N Gangs script, kijken wat er daar gebeurd als je de rode marker inkomt (weet de precieze code niet en ik ben atm niet thuis ) Citaat Heb jij toevallig de codes van de max. slots veranderd?Zodat je gewoon nu al op je eigen server met een paar mensen kan spelen? Zo ja, wil je dan ff het script sturen :$ bestaat niet, maxplayers is hardcoded op max 1, zelfs kyeman kan zijn eigen server niet cracken Reageren
Timb0 Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Als kyeman het niet kan, kan ik het zeker niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Die bug had hij gisteren al opgelost, geloof ik. Maar mooi werk Thomas! Reageren
Flame^ Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Dankje . Azer, er gebeurt inderdaad niks zodra je de marker inloopt. Ik heb zelfs al gekeken in de Gangs N Cops code maar zelfs toen hielp het niet . Naja, ik zoek door . @Dizzee, Dat was bij een ander script ja (FBI Stealing) . Niet deze . Reageren
JGuntherS Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Big Smoke zei: Dankje .Azer, er gebeurt inderdaad niks zodra je de marker inloopt. Ik heb zelfs al gekeken in de Gangs N Cops code maar zelfs toen hielp het niet . Naja, ik zoek door . @Dizzee, Dat was bij een ander script ja (FBI Stealing) . Niet deze . Ik help je wel weer . Nee, serieus, mag ik je code even zien? (En die van GnC, ik heb geen SAMP tot m'n beschikking). Kom maar op MSN . Reageren
W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 hoe kan je met dat kereltje van well stacked pizza en cluckin bell spelen Reageren
JGuntherS Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 W³bster zei: hoe kan je met dat kereltje van well stacked pizza en cluckin bell spelen Dan moet je een PlayerClass maken met de modelID's van die Cluckin Bell-mensen en Pizza-mensen. Het ID voor de pizzaped is 155 en voor de Cluckin Bellped is 167. Ik heb ze niet getest maar als het goed is zijn dat ze. Reageren
W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 JGuntherS zei: W³bster zei: hoe kan je met dat kereltje van well stacked pizza en cluckin bell spelen Dan moet je een PlayerClass maken met de modelID's van die Cluckin Bell-mensen en Pizza-mensen. Het ID voor de pizzaped is 155 en voor de Cluckin Bellped is 167. Ik heb ze niet getest maar als het goed is zijn dat ze. en hoe doe ik dat Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ten eerste, dit is alleen voor SA-MP. Dus niet voor de Single Player SA. Als dat de bedoeling was kan je beter gelijk naar de modding fora toehuppelen. Mocht je het wel bedoelen voor SA-MP, moet je eerst een goed werken PAWN script hebben. Dan kan je bij de "OnGameModeInit" nieuwe playerclasses en vehicles spawnen. Voor een nieuwe playerclass gebruik je dit: AddPlayerClass(Class ID, X, Y, Z, Rotatie, wapen1, wapen1_ammo, wapen2, wapen2_ammo, wapen3, wapen3_ammo); Je moet wel de wapen ID's gebruiken en niet de oorspronkelijke namen! Voor de wapen ID's kan je hier kijken. Voor het Clucking Bell personage gebruik ik dit: AddPlayerClass(155,2101.273,-1805.73,13.55469,270.0,32,350,25,30,0,0); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.