Jump to content

[WIP | SA-MP] Pizzaboy Madness


Recommended Posts

Geplaatst:

tis wel voor singleplayer maar bij modding wisten ze het ook niet en toen zag ik het hier dus ik dacht ik vraag het hier

  • 11 maanden later...
Geplaatst:

niet dat ik er veel verstand van heb hoor mar miss weet ik het :)

maak dit bove in je script bij de andere defines

#define CHECKPOINT_NONE 0
#define CHECKPOINT_pizzaboy 1

Dit bij public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

if(strcmp(cmd, "/pizzaboy", true) == 0) {
SetPlayerCheckpoint(playerid,-798.541,2447.789,157.0036,10);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_pizzaboy;
return 1;
}

en als laatst dat je in de de marker komt

maak dit onder in je script

[code]public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) {

{

if(gPlayerCheckpointStatus[playerid] == CHECKPOINT_pizzaboy)

{

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

//---hier het script deel wat er moet gebeuren als je in marker bent.

gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;

}

return 1;

)

ik hoop dat het werkt :)

ps: hoe doe je dat rode kegeltje van je screen shot o peen voertuig?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...