W Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 tis wel voor singleplayer maar bij modding wisten ze het ook niet en toen zag ik het hier dus ik dacht ik vraag het hier Reageren
kevin software Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 niet dat ik er veel verstand van heb hoor mar miss weet ik het maak dit bove in je script bij de andere defines #define CHECKPOINT_NONE 0 #define CHECKPOINT_pizzaboy 1 Dit bij public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) if(strcmp(cmd, "/pizzaboy", true) == 0) { SetPlayerCheckpoint(playerid,-798.541,2447.789,157.0036,10); gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_pizzaboy; return 1; } en als laatst dat je in de de marker komt maak dit onder in je script [code]public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { { if(gPlayerCheckpointStatus[playerid] == CHECKPOINT_pizzaboy) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); //---hier het script deel wat er moet gebeuren als je in marker bent. gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; } return 1; ) ik hoop dat het werkt ps: hoe doe je dat rode kegeltje van je screen shot o peen voertuig? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.