Jump to content

NFS cars converteren naar SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar wil je precies een tutorial over?

Over het converten van een auto?

Volgens mij zijn er geen tutorials die gaan over het converten van een auto uit een deel van de NFS serie.

En al zeker niet in het nederlands. Op dit forum hebben we wel een tutorial over het converten van auto's van GTA III/VC naar SA gemaakt door Matiscus zover ik weet.

Geplaatst:
Waar wil je precies een tutorial over?

Over het converten van een auto?

Volgens mij zijn er geen tutorials die gaan over het converten van een auto uit een deel van de NFS serie.

En al zeker niet in het nederlands. Op dit forum hebben we wel een tutorial over het converten van auto's van GTA III/VC naar SA gemaakt door Matiscus zover ik weet.

Jep i know.

Die zitten er dan ook in.

Jammer van de nfs car converts.

Zou maar al te graag al de auto's uit Underground 1 en 2 en most wanted en most wanted black edition converteren :D

Geplaatst:

In principe kan je ender welke auto converten.

Je moet aleen weten hoe.

Dit is een moeilijk procces, je moet dummy's plaatsen en linken, crash zones aanbrengen en van dat soort dingen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

ik had onlangs eens gezien in de z-modeler2 gezien van importeren en exporteren importeren van NFS Most wanted en exporteren als SA dff is mogelijk maar jammer konde ik niet importeren want daarvoor moet jij een geregistreerde zmodeler2 hebben -_-

Geplaatst:

En niet te vergeten, de Traingles Dummie linken is geen probleem, maar deze wagens zijn zeker High-Poly, bijvoorbeeld bij een SA Wagen, zie je niet echt veel vormen erin, van Bumpers etc. Bij NFS MW en Underground 1 & 2 heel veel Details, waat ook betekend veel meer poly/traingles.

Als het opnieuw linken, krijg je met het bovenstaande probleem te maken, en dat is nog een veel lastiger probleem :N

Geplaatst:
En niet te vergeten, de Traingles Dummie linken is geen probleem, maar deze wagens zijn zeker High-Poly, bijvoorbeeld bij een SA Wagen, zie je niet echt veel vormen erin, van Bumpers etc. Bij NFS MW en Underground 1 & 2 heel veel Details, waat ook betekend veel meer poly/traingles.

Als het opnieuw linken, krijg je met het bovenstaande probleem te maken, en dat is nog een veel lastiger probleem :N

Voor die poly's vreesde ik idd al.

Lijkt logisch als je de details bekijkt.

De dummy's daarintegen lijkt mij een goede dummyoefening voor dummy's die willen leren moddelen. :D (Zoals ik dus :bonk: )

En is het dan nie zo hoe zwaarder de pc hoe meer poly's een model mag hebbe?

of is er een poly's limit in de game zelf.

Want volgens mij zitten in deze DFF's toch ook wel vrij veel poly's hoor.

14audis4_sa.jpg

a4avant.jpg

a4avant2.jpg

a4avant3.jpg

croswouls911.jpg

crowsouls911front.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

@BigBear: niet waar hoor, gewoon wat vertexen Welden :) .

Edit: @Crowsoul: Het ligd aan de engine, te veel poly's is een crash

Als je Coll bv 500 poly's heeft dan mag e DFF 6000 zijn,

Als je Coll 2000 is, mag je DFF ook ongeveer 3000 zijn

Voor auto's mag dit rond de 6000 poly's zijn.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door dabeast
Geplaatst:

Dabeast denk je dat dat gaat lukken met welden, welden geeft juist meer poly's, hij splits een poly in 2 om het dicht te krijgen. Weld = Lassen vergelijkbaar ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...