Jump to content

Matiscus VS gangster28

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Pictuning

Soort design: Afbeelding

Size design: Maakt niet uit. Max. 800X600

Render: (is al de auto)

Animatie: Mag

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

Ik gebruik alleen een het front van een auto. :)

Stemmen tot 13/04/06

Geplaatst:

Oke, ik lever de mijne in nadat jij de jouwe hebt ingelevert. Het gaan niet om hoe erg hij getuned is maar tot in de details. Qua afwerking. Succes man. :)

Geplaatst:

Bedankt jij ook succes.

pic1ci.jpg

http://img148.imageshack.us/img148/5792/pic1ci.jpg

Geplaatst:

Oke hier is de mijne:

Ik heb aangepast:

Antenne, verlaagd, grillen vanvoor, lichten.

Matiscus:

Origineel:

spg21350174362ma.jpg

Getuned:

spg2135017436copy2tm.jpg

Gangster28:

pic1ci.jpg

Stemmen kan beginnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Gangster 28 zijn lampen zien er beroerd uit., nummerbord past niet.

Matiscus zijn Ford is mooi clean (hou ik van)

Mijn stem gaat naar : Matiscus [/font]

Edit: Afwerking?!?!? Sryy net pas gelezen maar mijn stem blijft, die van Gangster28 is bovenaan de voorruit een beetje uitgeschoten. :D

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Kunnen jullie het Orgineel erby zetten dan kunnen we goed kijken wat allemaal aan gebeurt is..

Maar mijn stem gaat naar Gangster28 ... ik kan bij Matiscus niet echt veel veranderingen zien aleen het nummerbord,, en bij Gangster28 zie je booskijkers en en onderkit

Geplaatst:

ik stem voor matiscus omdat dat van hem er wat professioneler uit ziet en dat van Gangster28 is een beetje vreemd want dat gaas (wat het denk ik moet voorstellen) ziet er nie uit

Geplaatst:

Ik stem op Matiscus.

Je hebt een aantal dingen mooi gedaan.

Zoals de auto verlagen, nieuw nummerbord, de koplampen veranderd.

Ik vind hem goed gelukt.

Vote Matiscus.

Geplaatst:

Ik stem op Matiscus.

Op het eerste gezicht lijkt het alsof er weinig aan de Ford gedaan, maar het is nog meer dan je denkt. Daar komt bij dat de dingen die veranderd zijn heel subtiel en netjes gedaan is. Niet te overdreven, en daar hou ik van. Die lelijke ruitensproeiers op de kap en voor de lampen weggehaald, goed werk. Trouwens, ik zie dat het een Engelse versie is. Als je de foto had gespiegeld had je een Europese gehad, met het stuur aan de juiste kant. :)

Die Porsche vind ik wel iets te overdreven. Eerste wat opvalt is het kenteken en de booskijkers. Het kenteken is Amerikaans en dat is komisch, omdat je daar geen kenteken aan de voorkant nodig hebt. Of zat die er al op? De booskijkers vind ik niet echt bij een Porsche passen, doet me een beetje teveel aan een opgefokt Opeltje denken. Niet echt stijlvol wat een Porsche uit moet stralen zegmaar.. Trouwens heb je een klein detail op de bumper vergeten weg te werken, het dopje waar het sleepoog achterzit, het was mooier geweest als die weggewerkt was..

Stem: Matiscus :Y

Succes nog beiden...

Geplaatst:

ik stem op Matiscus

veel minder aan gewerkt bij ganster28,

Matiscus werkte meer in details.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...