Synchro Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Ik wou de achtergrond smerig laten uit zien , en het ' oude ' in er laten komen. Zodat je ziet dat het een oude foto is. Ik vind hem zelf niet geslaagt.. En wat vinden jullie van mijn huidige? Ook een nieuwe : Bewerkt: 10 april 2006 door Synchro Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik vind die van Ronaldinho zeker mooi. Echt mooie look en oldstyle. Kortom het spreekt me wel aan. De tekst onder de foto is ook wel goed, maar iets te klein. Cijfer: 9/10. Dan Half Life: Deze vind ik ook erg vet. De render is goed en de achtergrond ook prima. Tekst is goed, kortom alles zo beetje goed. Cijfer 8/10. Reageren
Arjen Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik wou de achtergrond smerig laten uit zien , en het ' oude ' in er laten komen. Zodat je ziet dat het een oude foto is. Dan kan je beter geen border om de middelste afbeelding doen. Dat geeft een strak effect en haalt het oude effect weg. Je kunt de border wel laten, maar dan moet je even met de gum uit de losse hand wat weggummen. Dan even met de 'Burn Tool' erover heen. Dan zou het misschien wat beterl lijken. Ik vind hem zelf niet geslaagt.. Als ik eerlijk ben: Ik ook niet. Er zit niets unieks aan, het is vaak hetzelfde (helaas). Kom eens met iets nieuws. Reageren
Synchro Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Dit was daarvoor ik die van ronaldinho had gemaakt. Deze vind ik wel beter dan de vorige.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.