Talietje Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 komt er nog een derde deel van spyfox in het nederlands? of is het derde deel al in het nederlands? ik heb gezien dat er een derde deel in een andere taal is, maar niet in het nederlands. Reageren
Caltson Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 komt er nog een derde deel van spyfox in het nederlands? of is het derde deel al in het nederlands?ik heb gezien dat er een derde deel in een andere taal is, maar niet in het nederlands. al van die spelltejes zijn toch in het nederlands? Reageren
Talietje Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ik heb gezien op het internet dat er een derde deel is maar in een andere taal. ik heb ook eens gekeken op de website van transposia, maar daar zijn alleen maar deel 1 en deel 2 in het nederlands. en gtagangster, die spelletjes zijn gemaakt in een ander land en worden vertaalt door transposia, misschien dat er nog een andere site spelletjes in het nederlands zou verkopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.