Crappy-Apple Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 waar kan je een 23 " plat scherm van max. 500 euro kopen ? ik krijg een nieuwe pc en ik ga dan het scherm kopen maar ik wil een 23 " scherm Reageren
Arjen Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Zo'n scherm zal minimaal 800 euro kosten. Gistron.com NoRRoD.nl PCZaak.nl Tweakers.net Pricewatch Reageren
Marius Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik zou zeggen als je zo'n groot scherm koopt dan zou ik er wel rekening mee houden, dat als je er games mee wilt spelen in een hoge resolutie dan vraagt dat aardig wat van je hardware. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik zou zeggen als je zo'n groot scherm koopt dan zou ik er wel rekening mee houden, dat als je er games mee wilt spelen in een hoge resolutie dan vraagt dat aardig wat van je hardware. En dat geldt natuurlijk vooral voor de CPU en de videokaart. Reken erop dat je er met een kaart uit het middensegment waarschijnlijk niet zal komen. Je moet toch al bij de duurdere kaarten gaan kijken. Voor de CPU ongeveer hetzelfde verhaal: Dit moet er op zijn minst er eentje zijn van de allerbeste middensegment CPU's. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik zou zeggen als je zo'n groot scherm koopt dan zou ik er wel rekening mee houden, dat als je er games mee wilt spelen in een hoge resolutie dan vraagt dat aardig wat van je hardware. En dat geldt natuurlijk vooral voor de CPU en de videokaart. Reken erop dat je er met een kaart uit het middensegment waarschijnlijk niet zal komen. Je moet toch al bij de duurdere kaarten gaan kijken. Voor de CPU ongeveer hetzelfde verhaal: Dit moet er op zijn minst er eentje zijn van de allerbeste middensegment CPU's. is 3 ghz een dure Gfore card van 256 of 512 mb (ik weet nog niet welke ) en 1 gb ram ... genoeg voor zoon monitor ? Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 23" scherm vind ik te groot. Neem een 19" dat is al meer dan voldoende. En als je een grafische kaart neemt van 512MB ben je beteruit met 2GB ram en nog een iets zwaardere processor. Vergeet ook niet je voeding, hoe hogere specs hoe hoger je Watt voltage moet zijn. Er komt veel bijkijken als je veel luxe wilt. Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik zou zeggen als je zo'n groot scherm koopt dan zou ik er wel rekening mee houden, dat als je er games mee wilt spelen in een hoge resolutie dan vraagt dat aardig wat van je hardware. En dat geldt natuurlijk vooral voor de CPU en de videokaart. Reken erop dat je er met een kaart uit het middensegment waarschijnlijk niet zal komen. Je moet toch al bij de duurdere kaarten gaan kijken. Voor de CPU ongeveer hetzelfde verhaal: Dit moet er op zijn minst er eentje zijn van de allerbeste middensegment CPU's. is 3 ghz een dure Gfore card van 256 of 512 mb (ik weet nog niet welke ) en 1 gb ram ... genoeg voor zoon monitor ? Beste, Ik raad echt zo grote monitor af. Je kan beter kiezen voor een goed 17 inch scherm met een lage reactie tijd. Ideaal voor game en het perfecte formaat, stukken goedkopen en beter voor je pc hardware. Groot is niet altijd beter. Ik geniet van me 17 inch scherm.. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik zou zeggen als je zo'n groot scherm koopt dan zou ik er wel rekening mee houden, dat als je er games mee wilt spelen in een hoge resolutie dan vraagt dat aardig wat van je hardware. En dat geldt natuurlijk vooral voor de CPU en de videokaart. Reken erop dat je er met een kaart uit het middensegment waarschijnlijk niet zal komen. Je moet toch al bij de duurdere kaarten gaan kijken. Voor de CPU ongeveer hetzelfde verhaal: Dit moet er op zijn minst er eentje zijn van de allerbeste middensegment CPU's. is 3 ghz een dure Gfore card van 256 of 512 mb (ik weet nog niet welke ) en 1 gb ram ... genoeg voor zoon monitor ? Beste, Ik raad echt zo grote monitor af. Je kan beter kiezen voor een goed 17 inch scherm met een lage reactie tijd. Ideaal voor game en het perfecte formaat, stukken goedkopen en beter voor je pc hardware. Groot is niet altijd beter. Ik geniet van me 17 inch scherm.. ok ik gebruik nu een 19" scherm dan zal ik dat wel houden zeker ik heb wat op de website van dé pc zaak gaan zien en ik ga mss. toch geen nieuwe pc kopen ik heb al wat berekend : -nieuwe behuizing kijk onderaan voor afbeelding -nieuw ram geheugen 2 gb -niuwe harde schijf 200 gb -nieuwe procesor 3.2 ghz -nieuwe videocard 256 mb -een neon lichtje voor in de behuizing behuizing afbeelding : ALS ER NOG MEER NIEUWE DINGEN IN MOET ZAL DE MAN IN DE PC WINKEL HET WEL DOEN EN BETAAL IK DUS MEER ALS JE NOG ANDERE (BETERE DINGEN ) WEET MELD HET DAN !!! PS : ik ken niet veel van pc Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Vergeet je Power Supply niet. En ook je moedebord waar je alles op plugt. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Vergeet je Power Supply niet. En ook je moedebord waar je alles op plugt. weet ik maar daar ken ik niet veel van en ik heb gehoord dat het moederbord wat je kiest nieet eender is dus laat ik het over aan de man in de pc winkel Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik denk niet dat je een 23'' platscherm voor 500 Euro tegen zal komen, misschien als hij 2de hands is maar nieuw denk ik niet. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik denk niet dat je een 23'' platscherm voor 500 Euro tegen zal komen, misschien als hij 2de hands is maar nieuw denk ik niet. daarom ben ik ook van gedachte verandert he en ga ik toch maar men 19 " houden Reageren
Blu3ice Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Let op: met een groot scherm heb je een hedendaagse grafische kaart nodig! (minimum 7800gt)! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.