Jump to content

lcs op ps2


111222333999

lcs besteltvoor je ps2???  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. heb je lcs bestelt??

    • ja
      5
    • nee
      14
    • later
      4


Recommended Posts

Ik ga LCS indien mogelijk meteen op de release halen. Liberty City is altijd al mijn favoriete GTA-stad geweest, daarom vind ik het ook geweldig dat LC als allerlaatste GTA op de PS2 nog eens langskomt.

Ik kijk er naar uit, maar vind het wel vreemd dat er nog steeds geen screens zijn vrijgegeven... Ook hoop ik dat de online functies van de PSP overgezet zijn naar de PS2-versie, maar ik vrees van niet. We zullen wel zien.

Wat me trouwens verbaasd, is dat op GTAGames nog niks staat over de uitgestelde (Amerikaanse) versie. Deze is namelijk van 17 april naar 24 april verplaatst. (Bron)

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt mij ook een leukspel, ook al heb ik de psp versie al.. alleen.. onwage melden dit:

-----------------------------------

GTA: LCS nog niet op PS2

Door Welleweirdo op 14-04-2006

Bron: Eurogamer

Het ziet er naar uit dat Rockstar de nieuwe game GTA: Liberty City Stories nog eventjes binnen de deuren houdt. Rockstar verklaarde zelf dat de game niet voor eind mei 2006 in de winkel zal liggen en dat ze zich meer zullen focussen op de komende tafeltennisgame voor de Xbox 360.

Al sinds de aankondiging van Liberty City Stories voor de PSP gaat het gerucht dat deze game ook de PS2 aan zal doen. Ondertussen is dit bevestigd, maar over een releasedatum is nog weinig tot niks bekend. Ook nu wordt deze game weer "uitgesteld". Sommige verkopers verwachten de game eind april wel in de winkels, maar Rockstar heeft dit dus ontkent. Zodra we de datum weten hoor je het van ons.

-------------------------------------

wah das kut,, hij ben ik bang pas heel laad uit.

hoewel dit ook positiefe dingen kan betekenen , bijvoorbeeld dat ze heel veel nieuwe dingen in het spel hebben gestopt (waarom hebben ze anders zoveel tijd nodig om een spel te overzetten)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...