jimi Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Heyz allemaal, Ik heb gisteren mijn Peugeot Showroom afgemaakt. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, het is mijn 1ste mod voor San Andreas. Peugeot Showroom upload Bewerkt: 10 april 2006 door jimi Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Zou je ook even wat screens kunnen posten? Reageren
jimi Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 hier zo, Matiscus! Ik was wat aan de kaart van SA aan het prutsen, dat is de reden dat de kaart weg is. Commentaar, mensen Commentaar!!! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik weet niet of je het is opgevallen. Maar de textures voor op zitten er helemaal scheef op. De rest ziet er wel leuk uit. Maar ook weer niet zo super speciaal. Reageren
jimi Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) aan de buitenkant? dat weet ik maar ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen k'zal nog is zien, hé dit is de texture van de buitenkant. Weet niet wat er verkeerd aan is!!! dit is de texture van de buitenkant. Weet niet wat er verkeerd aan is!!! Bewerkt: 10 april 2006 door jimi Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Daar is niks fout mee, maar dat kan gewoon niet. zo'n texture. Je moet de grootte nemen zoals op de standaard textures. Anders krijg je een raar ding in je game. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ziet er leuk uit, ga zo door. Het is alleen wel jammer dat bij de bovenste rand elke keer achter elkaar peugeot staat, misschien iets aan veranderen? Veder is het wel leuk, hoor. Ga je nog meer maken voor GTA San Andreas? Cijfer: 7,5 Ronnie1987 Reageren
jimi Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) De nieuwe 0.2 versie is uit! Download deze en het logo fout is weg!! http://www.upshack.com/./uploaded-files/20...tShowroom.rar.1 ik kan de mod ook opsturen! geef je email en het is gebeurd!! Bewerkt: 10 april 2006 door jimi Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 het ziet er wel leuk uit 8/10 Reageren
jimi Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik verneem juist dat ik morgen op vakantie naar Spanje vertrek!! De ouders van Siebe (kennen jullie vast niet ) hebben juist gebeld! Ik vertrek morgenochtend en kom laat vrijdag avond terug! Verwacht dus geen update in de komende dagen!! Hier is de laatste versie voor vertrek: Peugeot Showroom v 2.5 Peugeot Showroom v 2.5 Deze bevat een texture aan de ruit van de deur en aan de poort + de fix van v 2.0! screens: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.