cybertinus Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Nou dit is mijn vraag, waar staat dat podium (Love Fist) Alvast bedankt /CB Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Hey cybertinus, welkom op het forum! Je bedoelt waar Love Fist is? Dat is hier: Love Fist is bij het doodshoofd. Binnen in Love Fist is een podium, waar jij naar vroeg. Veel succes! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Je kan dat podium niet op, aangezien hij in een gebouw zit waar je niet kan. Reageren
Miyamoto Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Met een mod kun je er wel. Het is eigenlijk zeer vreemd dat je er niet binnen kan vind ik. Er is veel moeite voor gedaan want dat podium is echt mooi gemaakt. Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Als je hun missies gedaan hebt, kun je hun limo nemen, hij staat danvoor het gebouw! Reageren
Baffie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik ben met die mod wel eens in dat gebouw geweest, maar echt mooi is het niet, naast de muur waar je jezelf ziet staan, is er niks verder, geen plek voor publiek o.i.d, alleen het gloeiende doodshoofd, maar volgensmij is dat niet zo moeilijk om te maken, echt bijzonder mooi is het dus ook niet te noemen. Wat nog wel bijzonder aan dat gebouw is, is dat als je daar met een andere skin naar binnengaat, deze niet vernadert naar de gewone zoals bij standaardscène's, maar dat is ook het enige bijzondere eraan. Reageren
Rullez Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 dat is op de kaart de doodskop Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 het zou me eigenlji kwel vte lijken als ze in een gta (vc stories?) bijvoorbeeld ook zo een zaal maken, en dat die elke dag van 7 uur (s'avonds) tot 11 uur open is. en dan wel met trubine enzo. is het trowuens ook mogelijk om naar saints marco bistro tegaan? (waar het begin filmpje is opgenomen) Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ik ben met die mod wel eens in dat gebouw geweest, maar echt mooi is het niet, naast de muur waar je jezelf ziet staan, is er niks verder, geen plek voor publiek o.i.d, alleen het gloeiende doodshoofd, maar volgensmij is dat niet zo moeilijk om te maken, echt bijzonder mooi is het dus ook niet te noemen.Wat nog wel bijzonder aan dat gebouw is, is dat als je daar met een andere skin naar binnengaat, deze niet vernadert naar de gewone zoals bij standaardscène's, maar dat is ook het enige bijzondere eraan. Echt niet, als je het interior beter had bekeken, had je ook gezien dat er een complete ingerichte berging achter het podium is! Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 WELKE MOD DAN? Ik wil er ook is in! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.