Jump to content

Love Fist


cybertinus

Recommended Posts

Ik ben met die mod wel eens in dat gebouw geweest, maar echt mooi is het niet, naast de muur waar je jezelf ziet staan, is er niks verder, geen plek voor publiek o.i.d, alleen het gloeiende doodshoofd, maar volgensmij is dat niet zo moeilijk om te maken, echt bijzonder mooi is het dus ook niet te noemen.

Wat nog wel bijzonder aan dat gebouw is, is dat als je daar met een andere skin naar binnengaat, deze niet vernadert naar de gewone zoals bij standaardscène's, maar dat is ook het enige bijzondere eraan.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou me eigenlji kwel vte lijken als ze in een gta (vc stories?) bijvoorbeeld ook zo een zaal maken, en dat die elke dag van 7 uur (s'avonds) tot 11 uur open is. en dan wel met trubine enzo.

is het trowuens ook mogelijk om naar saints marco bistro tegaan? (waar het begin filmpje is opgenomen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met die mod wel eens in dat gebouw geweest, maar echt mooi is het niet, naast de muur waar je jezelf ziet staan, is er niks verder, geen plek voor publiek o.i.d, alleen het gloeiende doodshoofd, maar volgensmij is dat niet zo moeilijk om te maken, echt bijzonder mooi is het dus ook niet te noemen.

Wat nog wel bijzonder aan dat gebouw is, is dat als je daar met een andere skin naar binnengaat, deze niet vernadert naar de gewone zoals bij standaardscène's, maar dat is ook het enige bijzondere eraan.

Echt niet, als je het interior beter had bekeken, had je ook gezien dat er een complete ingerichte berging achter het podium is!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...