King Room Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Rate my sig.. Ben altijd bereid voor tips.. MvG. Room Reageren
King Room Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Er mag wel gerate worden !!! Damnn.. Nog niemand!! Niet kwaad bedoeld hoor!! MvG. Room Reageren
quincy225 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Rate my sig.. Ben altijd bereid voor tips.. MvG. Room 4/10 niet zo mooi Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Je vroeg over MSN dat ik even rate... Dan doe ik het even. De sig op zichzelf is maar wat standaard, je kon er iets heels moois van maken als je : Andere Blend Mode : Duplicate Layer -> Gausion Blur op 4,0 Blend op Overlay. Die Gloweffect op de tejst is echt lelijk. Je kan in dit geval beter witte tekst nemen. En vooral die Tupac in het roze is niet mooi. Kortom met andere tejst geef ik je 8.5 en nu 6. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.