Jump to content

missies

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik ben nu bij missie genaamd Saint Marco's Bistro...het wou me eerst niet lukken met downloaden nu wel...maarre klopt het dat je na deze missie nog een keer Dam Blast moet doen...of niej???? help!!!

Geplaatst: (bewerkt)
hey ik ben nu bij missie genaamd Saint Marco's Bistro...het wou me eerst niet lukken met downloaden nu wel...maarre klopt het dat je na deze missie nog een keer Dam Blast moet doen...of niej???? help!!!

Wij doen hier niet aan warez. Verder snap ik de bedoeling van dit topic niet. Leg eens in ABN uit wat het probleem is. Dan kan een van ons verder kijken.

Edit: Pietje // was me voor.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Ik denk dat laura-lucas bedoelt dat hij/zij destijds Dam & Blast heeft gedownload en dat deze missie nu weer opnieuw moet na de missie St. Mark's Bistro. In ieder geval is dat niet goed. Als je een missie hebt gedaan en succesvol hebt gesaved, hoef je die missie vervolgens niet meer opnieuw te doen. Dus ofwel je hebt ergens een foutje gemaakt met saven ofwel er is sprake van een bug in het spel. Maar goed is het niet.....

Oh.....neem me niet kwalijk. Ik las wel gedownload, maar dacht aan een eigen spel. Dizzee is zoals altijd weer beter bij de tijd dan ik :)

Geplaatst:

Tuurlijk kan dat.. Iemand heeft zijn savegame op het internet gezet en die heb jij gedownload. En toevallig heeft hij Dam and blast nog niet gedaan, maar zat hij wel al aan de missie Saint marks bistro...

Heel normaal dus. ;)

Dam en blast is één van de heist missies en die zijn niet nodig om de storyline uit te spelen. :)

Geplaatst:

Sorry mijn excuses, ik dacht het spel. Maar goed laat maar weten als je hem hebt gehaald, zo niet kun je het altijd proberen in save-game forum. Daar zal zeker wel iemand je te hulp staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...