.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Hallo allemaal ik zag laatst een foto die big smoke had genomen en toen stond hij op dat grote dak tegenover de malibu club waar iedereen die niet in het spel is staat. Weet iemand hoe je daal kan komen?
Typhoon Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Gewoon met de helikopter, die vindt je tegenover het vliegveld. Volgens mij kan je er nog op meer manieren komen... Ik had er volgens mij ook nog een screen van Maar ik weet niet zeker dat je er met de heli kan komen, ik heb het ook lang niet meer gespeeld. Bewerkt: 10 april 2006 door Typhoon
Le MrG Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Met een Heli kun je er niet komen, daarvoor vliegt hij te laag Hoe je er wel moet komen, geen flauw idee
Little Mister Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Soms wordt je door een soort bug daar gewoon gespawnt, dan ben je meestal Tommy vercetti. Dan kan je vrij rondlopen en zien de mensen je niet lopen. Je kan er ook komen met cheaten... Met de jetpack kan je daar naar toe gaan.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 welke mod/cheat moet je daar voor hebben?
Typhoon Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Dus niet met de heli.. dan ben ik er waarschijnlijk gekomen met het map type stunt, toen had ik zo'n mod ofzo.. Ik had toen *link verwijderd* mod, maar die is al verouderd, ik weet verder ook niet hoe je er komt. >>> Door RTS: Dit is natuurlijk niet toegestaan! Topic gesloten<<<
Recommended Posts