kadee Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 hoi Ik heb net een nieuwe brush gedownload . en deze wil ik open doen maar zonder photoshop maar het lukt nie ik heb al gekeken bij eigenschappen en daar staat er openen met : onbekende toepassing weet iemand wat ik anders kan nemen of doen alvast bedankt kadee Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Een brush kan je niet zomaar openen en zegmaar bekijken. Je hebt gewoon Photo Shop nodig om hem te openen. Je moet een brush zien als een bestand, een Photo Shop attribut. Het is geen plaatje ofzo.... Reageren
Nielok Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) in photoshop: 1. ga naar je brushes en klik op een pijltje aan de rechterbovenkant. 2. klik op load brushes 3. selcteer je brush (te zien in welke map het ook zit) 4. kijk weer bij je brushes normaal gezien staat het erbij (vanachter) edit: zie juist dat het niet in photoshop is srry, Ronald VC heeft gelijk Bewerkt: 10 april 2006 door Nielok Reageren
Sunray Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 kun je brusches downloaden en in paint schop pro zetten? omdat ik geen photoschop heb. in paint schop pro heb ik wel een paar brusches maar geen mooie. of pro. en misschien ook een link waar je het kunt downloaden Reageren
kadee Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hier heb ik een link waar je brushes vindt klik maar ik weet nie of je ze kan gebruiken in psp Reageren
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hoiIk heb net een nieuwe brush gedownload . en deze wil ik open doen maar zonder photoshop maar het lukt nie ik heb al gekeken bij eigenschappen en daar staat er openen met : onbekende toepassing weet iemand wat ik anders kan nemen of doen alvast bedankt kadee Als je zou willen zien wat het resultaat is van je nieuwe brush dan raad ik je aan om je brushes op Deviantart.com te downloaden, daar staat altijd wel een plaatje bij met het rsultaat. Maar echt openen gaat zoals gezegd zonder photoshop niet. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.