Jump to content

GTA LCS cheat maps uitleg en codes.


.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

hallo allemaal.

in dit topic kan je je eigengemaakte cheat-device maps plaatsen.

(ik heb dit topic gemaakt omdat andere nogal onduidelijk zijn.)

Uitleg

Een cheat-device map is net een soort mod alleen dan in plaats van een bestand een code.

je kan bijvoorbeeld een stuntpark maken en er dan op rijden

om zo`n mod te maken heb je cheatdevice nodig, die kan je op verschillende site`s vinden.

ik ga het hier verder niet hebben over hoe je zelf een map moet maken want het is ingewikkeld om te maken en ik zelf weet het ook niet precies :$

ik heb een map-code gekopieerd maar waar moet ik hem nu in opslaan?

als je je psp aansluit op je computer moet je gaan naar de aller eerste map van je psp.

daar vind je een map cheats. open de map en maak een kladblok document aan met een herkenbare naam.

plak in het document je code en sla het document in de map op en voilla je hebt een cheat-device map.

en dan?

Start nu je PSP op met GTA LCS cheat deviced.

scroll naar het laatste menu en je ziet als het goed is een bestand staan met de naam van de cheat-device map. zet hem aan en teleporteer ernaar toe.

je bent nu in je eigen gemaakte cheat-device map.

je psp doet nu raar en loopt bijna vast maar GEEN ZORGEN je moet gewoon het cheat-device menu ingaan en de map uitzetten. de map zelf is er nog steeds.

Problemen en oplossingen

* help ik wil de map verwijderen maar het lukt niet

geen zorgen hier is de oplossing.

-Het enige wat je kan doen om de map te verwijderen is liberty city stories opnieuw opstarte.

* help mijn psp doet raar

geen zorgen hier is de oplossing.

het geval is waarschijnlijk dat je de cheat van de map nog hebt aan staan.

-open het menu van cheat-device en zet simpelweg de map cheat uit (de map zelf verdwijnt niet)

WAARSCHUWING!: save de game niet want dan heb je geen cheat device meer en de map blijft (waarschijnlijk in de game)

Hier volgt een Cheat-device Map om te testen.

#cheat starions xtreme stunt park

//by starion

moveto(-511.09,-1028.31,1.96); object(0x01BF,90,0,91);

move(6.47,-0.11,0.00); object(0x01BF,90,0,91);

move(2.36,-0.11,0.00); object(0x01BF,90,0,92);

move(-15.02,0.25,0.20); object(0x01BF,95,0,90);

move(21.07,-0.45,1.40); object(0x01BF,60,0,92);

move(3.87,-1.58,3.30); object(0x01BF,45,0,92);

move(3.12,-2.21,4.80); object(0x01BF,25,0,93);

move(1.39,-2.22,5.50); object(0x01BF,10,0,95);

move(0.36,-2.30,5.80); object(0x01BF,0,0,95);

move(-0.70,-2.37,6.10); object(0x01BF,350,0,95);

move(-1.81,-1.80,6.30); object(0x01BF,340,0,95);

move(-3.10,-1.17,6.10); object(0x01BF,330,0,95);

move(-3.82,-0.71,5.40); object(0x01BF,320,0,95);

move(-4.46,-0.34,4.50); object(0x01BF,310,0,95);

move(-4.57,0.08,3.30); object(0x01BF,300,0,95);

move(-5.50,0.51,2.60); object(0x01BF,290,0,92);

move(-6.12,0.23,1.10); object(0x01BF,270,0,92);

move(-5.85,0.19,-0.50); object(0x01BF,260,0,92);

move(-5.61,0.21,-1.50); object(0x01BF,250,0,92);

move(-5.46,0.10,-2.80); object(0x01BF,235,0,92);

move(-4.80,0.13,-4.00); object(0x01BF,225,0,92);

move(-3.91,0.20,-4.70); object(0x01BF,215,0,92);

move(-3.05,0.09,-5.30); object(0x01BF,205,0,92);

move(-1.86,0.05,-6.00); object(0x01BF,190,0,92);

move(-0.57,0.07,-6.20); object(0x01BF,180,0,92);

move(0.81,-0.10,-6.20); object(0x01BF,165,0,92);

move(2.00,-0.23,-5.90); object(0x01BF,155,0,92);

move(3.02,-0.37,-5.00); object(0x01BF,140,0,92);

move(4.24,-0.21,-3.90); object(0x01BF,125,0,92);

move(4.12,-0.31,-2.50); object(0x01BF,115,0,92);

move(3.69,-0.26,-1.50); object(0x01BF,105,0,91);

move(8.48,14.80,-0.10); object(0x01BF,90,0,93);

moveto(-515.81,-1072.31,3.48); object(0x01BF,45,0,180);

move(-7.80,-0.01,0.00); object(0x01BF,45,0,180);

move(-7.90,0.01,0.00); object(0x01BF,45,0,180);

move(-7.90,0.01,0.00); object(0x01BF,45,0,180);

move(-7.10,-0.03,0.00); object(0x01BF,45,0,180);

move(-3.82,1.78,0.00); object(0x01BF,45,0,230);

move(-1.10,3.60,0.00); object(0x01BF,45,0,274);

move(0.51,7.69,0.00); object(0x01BF,45,0,274);

move(0.54,7.68,0.00); object(0x01BF,45,0,274);

move(1.68,3.38,0.00); object(0x01BF,45,0,319);

move(3.81,1.22,0.00); object(0x01BF,45,0,6);

move(0.22,-0.81,0.00); object(0x01BF,45,0,11);

move(7.66,-1.47,0.00); object(0x01BF,45,0,11);

move(7.65,-1.46,0.00); object(0x01BF,45,0,11);

move(7.47,-1.42,0.00); object(0x01BF,45,0,11);

move(7.57,-1.44,0.00); object(0x01BF,45,0,11);

move(2.66,-1.44,0.00); object(0x01BF,45,0,46);

move(1.30,-2.49,0.00); object(0x01BF,45,0,79);

move(1.22,-6.08,0.00); object(0x01BF,45,0,79);

move(-1.31,-6.07,0.00); object(0x01BF,45,0,127);

move(-42.39,18.51,1.90); object(0x01BF,0,0,277);

move(-2.97,0.35,1.90); object(0x01BF,295,0,277);

move(16.77,69.70,4.30); object(0x01BF,55,0,186);

move(-1.80,-31.73,0.20); object(0x01BF,90,0,2);

move(-0.11,-2.16,-2.10); object(0x01BF,0,0,181);

move(0.20,5.48,0.00); object(0x01BF,0,0,182);

move(-0.06,-3.06,3.40); object(0x01BF,90,0,182);

move(-0.30,-4.18,0.10); object(0x01BF,100,355,3);

move(-0.84,-4.04,0.60); object(0x01BF,100,350,19);

move(-3.03,-4.41,0.70); object(0x01BF,100,340,44);

move(-3.97,-4.44,0.70); object(0x01BD,100,340,46);

move(-0.05,1.37,0.00); object(0x01BF,100,335,54);

move(-4.26,-1.77,0.70); object(0x01BF,100,330,80);

move(-4.22,0.34,0.70); object(0x01BF,100,325,111);

move(-3.92,2.65,0.80); object(0x01BF,100,320,138);

move(-1.50,3.68,0.30); object(0x01BF,100,315,170);

move(-0.22,5.52,0.50); object(0x01BF,100,315,170);

move(-0.30,4.56,0.40); object(0x01BF,100,320,176);

move(-0.40,5.85,1.00); object(0x01BF,100,325,176);

move(-0.17,5.65,0.80); object(0x01BF,100,330,177);

move(-0.27,6.22,1.10); object(0x01BF,100,335,177);

move(-0.12,4.74,0.30); object(0x01BF,95,340,179);

move(-0.23,5.19,0.10); object(0x01BF,90,345,180);

move(0.01,5.26,-0.20); object(0x01BF,90,350,180);

move(0.01,5.20,-0.20); object(0x01BF,90,355,180);

move(0.01,5.34,-0.20); object(0x01BF,90,0,180);

move(0.01,4.83,-0.80); object(0x01BF,75,0,180);

move(0.01,5.76,-2.10); object(0x01BF,65,0,180);

move(0.01,4.78,-2.60); object(0x01BF,60,0,180);

move(0.01,4.68,-3.40); object(0x01BF,50,0,180);

move(0.04,2.51,-1.50); object(0x01BF,70,0,180);

move(-27.60,-52.00,0.70); object(0x01BF,60,0,264);

move(-6.55,5.45,0.00); object(0x01BF,60,0,181);

move(-5.73,-6.00,0.00); object(0x01BF,60,0,91);

move(6.43,-6.08,0.00); object(0x01BF,60,0,359);

move(0.05,2.80,2.20); object(0x01BF,0,0,0);

move(3.40,3.60,0.00); object(0x01BF,0,0,264);

move(-4.08,3.76,0.00); object(0x01BF,0,0,180);

move(0.13,-3.45,3.20); object(0x01BF,90,0,179);

move(-3.43,2.80,0.70); object(0x021C,0,0,93);

move(-0.05,-1.00,0.00); object(0x021C,0,0,93);

move(-0.06,-1.10,0.00); object(0x021C,0,0,93);

move(-0.06,-1.10,0.00); object(0x021C,0,0,93);

move(-0.05,-1.00,0.00); object(0x021C,0,0,93);

move(-0.05,-0.90,0.00); object(0x021C,0,0,93);

move(-0.06,-1.10,0.00); object(0x021C,0,0,93);

move(0.92,0.20,-0.10); object(0x021C,0,0,0);

move(0.90,0.01,0.00); object(0x021C,0,0,0);

move(0.90,0.01,0.00); object(0x021C,0,0,0);

move(1.00,0.01,0.00); object(0x021C,0,0,0);

move(0.90,0.01,0.00); object(0x021C,0,0,0);

move(0.90,0.01,0.00); object(0x021C,0,0,0);

move(1.00,0.01,0.00); object(0x021C,0,0,0);

move(0.90,0.01,0.00); object(0x021C,0,0,0);

move(-0.17,0.94,0.00); object(0x021C,0,0,269);

move(-0.02,0.90,0.00); object(0x021C,0,0,269);

move(-0.02,0.90,0.00); object(0x021C,0,0,269);

move(0.05,0.90,0.00); object(0x021C,0,0,269);

move(-0.03,1.00,0.00); object(0x021C,0,0,269);

move(-0.03,1.00,0.00); object(0x021C,0,0,269);

move(-0.29,0.59,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-0.80,-0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-0.80,-0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-1.10,-0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-0.80,-0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-1.00,-0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-1.00,-0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.03,-1.26,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(1.00,0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(1.10,0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.90,0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.90,0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.90,0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.04,-1.34,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-1.00,-0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-0.90,-0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-0.90,-0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-1.00,-0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(-1.00,-0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.03,-1.04,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(1.00,0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(1.00,0.03,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.90,0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.90,0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

move(0.80,0.02,0.00); object(0x021C,0,0,178);

moveto(-529.81,-1031.57,5.78); object(0x01BF,0,0,7);

move(-6.36,0.71,0.00); object(0x01BF,0,0,7);

move(-6.05,0.79,0.10); object(0x01BF,0,0,7);

move(0.37,3.17,3.20); object(0x01BF,90,0,7);

move(7.85,-0.90,0.00); object(0x01BF,90,0,7);

move(4.56,-0.59,0.00); object(0x01BF,90,0,7);

moveto(-556.36,-989.02,0.43); object(0x0DB7,0,0,93);

move(17.71,3.48,10.90); object(0x0DB7,0,0,96);

move(-0.40,-3.48,0.00); object(0x0DB7,0,0,96);

move(-1.02,-5.79,-13.40); object(0x0DB7,0,0,118);

move(0.48,2.34,13.60); object(0x0DB7,0,0,95);

move(-0.15,-3.32,-0.20); object(0x0DB7,0,0,95);

move(-0.50,-3.33,0.10); object(0x0DB7,0,0,94);

move(-0.23,-3.09,0.00); object(0x0DB7,0,0,94);

move(-0.23,-3.09,0.00); object(0x0DB7,0,0,94);

move(-0.23,-3.09,0.00); object(0x0DB7,0,0,94);

move(-0.25,-3.29,0.00); object(0x0DB7,0,0,94);

move(-24.10,7.73,-9.90); object(0x0EB0,0,0,279);

move(4.34,4.15,2.00); object(0x0EB0,0,0,353);

move(11.29,7.09,-4.90); object(0x0EB0,0,0,118);

move(5.02,-12.56,2.70); object(0x0EB0,0,0,118);

#cheat teleport to starions xtreme stunt park

teleport(-511.09,-1028.31,1.96);

Meer Vragen? Post ze hier en misschien kan ik er antwoord op geven.

Post nu al je Cheat-Device maps

>>> Door dizzee: Hier was al een topic over: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23210&st=0

Beter opletten de volgende keer. ;) Slotje<<<

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...