W Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Vraagje: De meeste features van deze mod zijn "disabled by default". Hoe enable ik deze? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Hey W³bster, Heb je de mod al geïnstalleerd voordat je deze moet wilt gebruiken? Sommige mods doen het niet voor het installeren van de mod. Verder kun je wel de San Andreas Mod Istaller gebruiken. Hiermee kun je mods installeren. Je moet je wel aangemeld/ingelogd hebben op GTAGames om de Mod installer te kunnen downloaden. Mocht het verder niet lukken dan raad ik je aan om de Readme, die bij de mod zit even globaal of goed door te lezen. Soms staat er allemaal informatie in hoe die werkt, of hoe je hem moet installeren. Als je deze ook leest, weet je weer meer Succes W³bster, als het gelukt is mag je wat van je laten horen. Btw.. Hoort dit niet in het Modding Fora? Bewerkt: 11 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je kunt de Mods Enable setten met de Mod Shop Je gaat naar CJ's huis en gaat voor de TV staan Ik weet het niet meer zeker of je voor de TV moet gaan staan, het kan ook wel eens die deur zijn Niet de deur waar je door heen kan, maar de deur de dicht zit >>> Door GTA-Sheep: Topic moved naar de modding-sectie<<< Reageren
Fireman Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je moet idd voor die deur gaan staan en dan kom je in een menu waarbij je het kan enablen staat eigenlijk allemaal in de read-me. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.