RED_DEVIL Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hey een klein vraagje , Hoe ken ik een hood gemakelijk over nemen van een andere gang en dat die van mij blijft dat ze die niet wullen terug pakken Reageren
Svenie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Ze zullen de hoods niet meer willen pakken,als je ze allemaal uit geroeit hebt.Dus als je alle gebieden hebt overgenomen,dan komen geen gangwars meer. Dit topic ging er ook over:klik En dit ook:klik Bewerkt: 11 april 2006 door svenie Reageren
ikt Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Door alle hoods te veroveren, als je nog in LS bent doe dit niet! Dat is tijdverspilling, als je naar LV/SF gaat is alles weer ge-anti-grove st.! Het aan te raden wapen is een AK-nogwat of een M16 ofzo. (als je terug bent in LS). Als je lui bent (om te schieten) kan je een minigun gebruiken . Die kan je ophalen bij Salvatores(?) Toreno's huis. Edit:Thnx svenie heb het even verandert Bewerkt: 11 april 2006 door ikt Reageren
Svenie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Ikt,je bedoeld zeker toreno's ranch De minigun,rocketlauncher,flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher die spawmen in de ranch van toreno na de missie Vertical bird. Screen van ranch:klik Deze ranch bezoek je ook voor de missie van toreno:Misies. Zelf raad ik nog aan om wat molotov cocktails mee te doen in een gangwar.Deze zijn heel handig omdat de vlammen soms nog blijven hangen. .Vindplaats molotov coktail. Veel succes. Bewerkt: 11 april 2006 door svenie Reageren
RED_DEVIL Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ah ok merci ik heb de missies al uit gespeelt dus goe he :d Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.