steven4ever Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 mijn 'gta3 audio editor v1.0' die ik gedownload heb van gtagames.nl werkt niet meer volledig, het begon toen ik de ferrari enzo gedownload had en nu had ik wel een mooie wagen in men spel maar het geluid paste er niet bij, nu toevallig kwam ik op het geluid van een racewagen dat ik er beter bij passen vond, in de readme stond duidelijk wat ik moest doen, dus ik download die audio editor, ik begin met het eerste bestand (zoals uitgelegt stond in de readme), ik zoek naar sfx00274, druk op replace en kies dan het bestandje vanuit de winzip file, er staat dat hij bezig was met vervangen ofzoiets, het balkje was vol maar zelfs na 5 minuten ging het nog niet weg dus ik sluite het tooltje gewoon af en start het opnieuw op, ik ging naar het volgende bestand sfx00294, drukte op replace maar die werkte niet meer, ik kreeg een error message met 'I/Q error 103' en ik kon toen niks anders meer doen dan file > exit, toen ik het opnieuw opstarte was alles tot sfx00294 verdwenen dus ik dacht snel vervangen door men backup, daarna opnieuw proberen en nu is alles na sfx00294 wel terug, maar als ik iets probeer af te spelen of te vervangen na sfx00293 krijg ik weer die I/Q error, zelfs na het tooltje te verwijderen en opnieuw te instaleren, ik heb al naar een oplossing gezocht met google maar het enige dat ik kon vinden was een duitse website die ik niet kon openen, en mijn duits is zowiezo al slecht, kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet oplossen want ik zou die geluiden graag hebben als je msn gemakkelijker vind om het op uit te leggen voeg toe: xxxxxxxxxxxxxx >>> Door GTA-Sheep: Welkom op ons forum, maar MSN en E-mailadressen mogen helaas niet. Maar ik ben er van overtuigd dat als men het antwoord weet je dit hier te horen krijgt <<< Reageren
steven4ever Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) ok, ik denk trouwens dat ik het zelf al gevonden heb, ik heb sfx.Raw nog niet vervangen door de backup, ga ik nu dus proberen edit: ik kan nu wel alle bestanden afspelen, ook voorbij sfx00293, en de export knop werkt ook terug maar voor de rest werkt niets anders (dus rebuild, replace (I/Q error 103) Bewerkt: 11 april 2006 door steven4ever Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.