libertycitypc Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hey er is een nieuwe gta manhattan, echt tof mensen mei 2006 komt hij in de winkel officieel gezegt door rockstar games Reageren
Yohan Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Vet hoor, alleen vind ik niks op de Rockstar site... Dus heb je mischien toch een link ofz? , Anders is dit niet geloofwaardig Bewerkt: 11 april 2006 door Yohan Reageren
libertycitypc Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 www.gametrailers.com/gamepage.php?id=684 laat gta manhattan niet alleen maar koop hem Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hoe kom je nou weer bij GTA Manhattan? Er staat duidelijk Manhattan Chase, het woordje GTA zie ik daar niet. Dus weer een valse aankondiging van een nieuwe GTA. Reageren
Yohan Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) www.gametrailers.com/gamepage.php?id=684laat gta manhattan niet alleen maar koop hem Nogal scheve zin... Maare als t geen GTA is waarom post je het dan als GTA Manhattan, en vertel je dat Rockstar het zogenaamd heeft aangekondigd? Bewerkt: 11 april 2006 door Yohan Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Tjonge jonge.... De screens zijn van het spel: Manhatten Chase.... Heeft helemaal niets met GTA te maken... Heb je dat nou echt zelf niet gezien?! Reageren
Nickonly Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Volgens mij dacht hij dat het een gta was ondat de cover nogal op een "gta cover" lijkt: Reageren
Rullez Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 leuk gevonden zeg maar het werd eerst toch liberty city stories op ps 2 Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Dit is geen GTA! Dit is Manhattan Mhase, dus geen gta, alleen de cover lijkt op een GTA maar het is geen GTA. Reageren
erterer0 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Dit is Manhattan Chase ( Iedereen heeft gelijk daarin) En ik kan me niet voorstellen dat je een meisje speelt in gta Reageren
Miyamoto Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 MC Cover Ik hier nog een cover van die zogenaamd Manhattan Chase. Enne, het zou echt niet van R* kunnen zijn want die graphics zijn véél te lelijk! Reageren
tzrah Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 hahahaha ik heb hem in de winkel zien liggen het was een spel gepland door rockstar games maar het spel kwam te vroeg met andere games. dus hebben ze het spel omgezet naar een simpel spelletje da nie groter is dan vice city. hij kost in de winkel iets van 15 euro en ik heb hem gespeeld het is nog slechter dan gta vc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.