El_EviL_{EL} Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Yo , allereerst te gekke site en cool forum man!! Ik heb een vraagje: (ik weet niet of het hier moet of ergens anders dus...) Is het mogelijk je nachtkijker te switchen naar een "warmtekijker" Zo ja , hoe????? thanx Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 het gaat niet maar wat wel kan is bij het begin van sf licht ergens een warmtekijker dus dat gaat wel ! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kan namelijk maar één ding dragen. Of de warmtekijker of de nachtkijker, beide gaat niet. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ok , toch bedankt Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 eigenlijk vind ik de warmtekijker een beetje lastig je ziet geen fu** alles is zowat blauw Reageren
Little Mister Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Het is toch alleen maar voor de warmte... Het is handig als je in een vuurgevecht bent, dan kan je ze makkelijk vinden. Reageren
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) eigenlijk vind ik de warmtekijker een beetje lastigje ziet geen fu** alles is zowat blauw Dat klopt maar de warmte kijker is ook bedoelt om mensen te detecteren, zodat je makkelijk kan zien waar mensen zich bevinden, een warmte kijker kan er handig zijn in b.v. missies als the blackproject. Edit: Net iets te laat Bewerkt: 11 april 2006 door Goliat Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Het is een infra rood licht.Daarom kan je zo diep kijken. Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 MAAR als je met je nachtkijker in een hunter gaat dan ziet dat er kicken uit Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hey Ik zib it, Als je de warmte kijker lastig vind, pak je toch gewoon de nachtkijker oftewel night-vision. Deze is er namenlijk ook, in San Andreas heb je zegmaar 2 soorten "kijkers". Een nacht kijker en een hitte kijker, de nachtkijker is voor 's nachts en de hittegevoelige kijker is ook voor 's nachts. Alleen ze je bij de hitte kijker 's nachts mensen (wat hitte afstoot) en bij de nachtkijker zie je dingen zoals je ze overdag ook ziet. Verder kun je dus uit 2 soorten "kijkers" kiezen. Hier vind je de vindplaatsen van een nachtkijker (jou voorkeur) en hier vind je een hittekijker. Succes ermee Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) In een helicopter raak je in de war met zo,n infra rood licht. Dat andere straalt groen licht uit. Bewerkt: 11 april 2006 door mario Reageren
ik zib it Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hoe haal je edit eigenlijk weg Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Gewoon verwijderen! met backspace op je toetsenbord. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hoe haal je edit eigenlijk weg Dit ding kun je niet weggooien. Je kunt hem wel afzetten, dit doe je om dit "wapen" te sellecteren van de wapens die je hebt. Je klikt op de schietknop, nu zet CJ de nachtkijker/hitte kijker af en je kijkt weer "normaal". Reageren
Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 nee dat is niet mogelijk van elk soort wapen kan je er maar een dragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.