W Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb een verwijzing gevonden die niet op WikiGTA staat: Gay Gordo's uit GTA San Andreas is een verwijzing naar de eerdere Gay Gordo's uit GTA Vice City. (De tijdlijnen tussen de 2 games verschillen heel wat, dus die kapper moet dan toch een tijdje bestaan hebben). In GTA San Andreas zit Gay Gordo's in Las Venturas, links van The Strip. Screenshot: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Nice, ik had het ook al gezien, maar nooit echt uitgewerkt, ik betwijfel alleen wel of we dit op WikiGTA moeten zetten, aangezien er zoveel van deze dingen zijn. Reageren
W Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Leuk he Ik heb er nog 1, deze platenshop zit ook in Los Santos: Reageren
ZOrange Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Idd. goed gevonden, de oe zo voort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.