Jump to content

Muziek Remixen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Weet iemand een goed programma om muziek mee te remixen? Want met Fruityloops of Ejay gaat dat echt verrot. En weet iemand ook een programma om hardcore mee te maken?

Alvast bedankt, Greetz Wazuup

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie, maar dat is niet helemaal wat ik zoek. Ik bedoel echt remixen van nummer, zoals bijvoorbeeld liedjes als komt ie dan he. Iemand? En hardcore maken?

Geplaatst:
Hallo mensen,

Weet iemand een goed programma om muziek mee te remixen? Want met Fruityloops of Ejay gaat dat echt verrot. En weet iemand ook een programma om hardcore mee te maken?

Alvast bedankt, Greetz Wazuup

Iemand?

>>> Door Gunslinger: Niet dubbelposten. Als iemand een antwoord heeft, zal diegene dat vanzelf posten. Dubbelposten is tegen de regels.<<<

Geplaatst:

Ik gebruik zelf Magix2006 het is een mooi programma voor de beginnende gebruiker op muziek gebied.

Het heeft een duidelijk interface, mooie standaard geluiden en een ingebouwde remixer. Ik heb zelf ook een aantal nummers gemaakt. Mischien post ik ze binnenkort nog wel even.

Het is aardig aan de prijs voor de meeste hier maar je zult er echt wel plezier aan beleven.

60euro en magix is van jou.

Dit is natuurlijk alleen waard als je veel gevoel voor muziek hebt, zo niet raad ik het je af.

Het is best veel werk dus: maar je krijgt er natuurlijk wel iets moois voor.

Lees meer informatie op de magix site.

Geplaatst:

Met dat gevoel voor muziek zit dat wel goed, ik speel inmiddels al weer 9 jaar (elektrisch) gitaar, en ik heb al meerdere liedjes in elkaar gedraaid. Maar is dit om echt te REmixen?

Of om nieuwe nummers te maken? En welke is het (zie plaatje)?

magix.JPG

Bedankt, Greetz Wazuup

Geplaatst:

EJAY

Die was wel een goeie.

>>> Door .Levi.: Zie zijn eerste post, Ejay wilt hij juist niet. Je kunt daarmee ook niet remixen.<<<

Geplaatst:

Nee, VirtualDJ is nog iets anders dan Traktor DJ Studio. Ze lijken wel op elkaar. Het is maar wat je het liefst hebt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...