Wazuup Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hallo mensen, Weet iemand een goed programma om muziek mee te remixen? Want met Fruityloops of Ejay gaat dat echt verrot. En weet iemand ook een programma om hardcore mee te maken? Alvast bedankt, Greetz Wazuup Reageren
The Mafia Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 NewDJ is er volgensmij een. Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Bedankt voor je reactie, maar dat is niet helemaal wat ik zoek. Ik bedoel echt remixen van nummer, zoals bijvoorbeeld liedjes als komt ie dan he. Iemand? En hardcore maken? Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hallo mensen,Weet iemand een goed programma om muziek mee te remixen? Want met Fruityloops of Ejay gaat dat echt verrot. En weet iemand ook een programma om hardcore mee te maken? Alvast bedankt, Greetz Wazuup Iemand? >>> Door Gunslinger: Niet dubbelposten. Als iemand een antwoord heeft, zal diegene dat vanzelf posten. Dubbelposten is tegen de regels.<<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik gebruik zelf Magix2006 het is een mooi programma voor de beginnende gebruiker op muziek gebied. Het heeft een duidelijk interface, mooie standaard geluiden en een ingebouwde remixer. Ik heb zelf ook een aantal nummers gemaakt. Mischien post ik ze binnenkort nog wel even. Het is aardig aan de prijs voor de meeste hier maar je zult er echt wel plezier aan beleven. 60euro en magix is van jou. Dit is natuurlijk alleen waard als je veel gevoel voor muziek hebt, zo niet raad ik het je af. Het is best veel werk dus: maar je krijgt er natuurlijk wel iets moois voor. Lees meer informatie op de magix site. Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Met dat gevoel voor muziek zit dat wel goed, ik speel inmiddels al weer 9 jaar (elektrisch) gitaar, en ik heb al meerdere liedjes in elkaar gedraaid. Maar is dit om echt te REmixen? Of om nieuwe nummers te maken? En welke is het (zie plaatje)? Bedankt, Greetz Wazuup Reageren
Wesley Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Je kan met Cool Edit Pro ook muziek remixen! Reageren
Bless Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Uhm, je kan wel een beetje mixen en lange mixes maken met Native Instruments Traktor DJ Studio. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 EJAY Die was wel een goeie. >>> Door .Levi.: Zie zijn eerste post, Ejay wilt hij juist niet. Je kunt daarmee ook niet remixen.<<< Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 VirtualDj ! of is dat Traktor DJ Studio ? Reageren
Bless Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Nee, VirtualDJ is nog iets anders dan Traktor DJ Studio. Ze lijken wel op elkaar. Het is maar wat je het liefst hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.