ASPHALT Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 wie kan we helpen met deze unique jumps?? waar moet ik de aan loop nemen?? Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb de startplaats getekent vanwaar ik ben begonnen. Dus de rechte lijn is de weg die je moet afleggen en het vierkantje is waar de jump staat. Bij de unique jump bij de haven moet je op het dak landen en er afrijden zodat je aan de overkant terecht komt. Dan zou hij gelukt moeten zijn. De andere unique jump is niet zo makkelijk vrees ik. Het is de bedoeling dat je over de sporen springt zonder de rails te raken... Hier is het meer geluk hebben. Als je analoge stick lichtjes naar voor duwt zal Toni naar voor buigen en sneller gaan op de motor. Het beste is om een pcj te gebruiken natuurlijk. Op de 2de plaats de Manchez.. Succes... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 1.heb ik nu het is meer geliuk hebbemn ja 2.Lukt nog steeds niet ik knal steeds tegen de muur aan 3.ik heb geen speed genoeg 4.wat moet ik doen er overheen er onder door (geen speed) Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Je moet gewoon zoveel mogelijk snelheid halen door Toni naar voor te laten leunen. Dat doe je door de anolog stick lichtjes naar voor te duwen. Je kan ook je controls veranderen zodat je met de pijltjes op je d-pad gaat sturen. Dan moet je pijltje naar voor heel vlug na elkaar gaan indrukken. Blijven oefenen zou ik zeggen. 1. Over de treinsporen heen zonder de rails te raken 2. Over het dak heen vliegen, je mag het dak raken. 3. Hier moet je ook weer over de rail heen vliegen 4. Je moet op de straat landen, bij de ingang van de ondergrondse tunnel die daar uikomt. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 mare die 2: ik knal de hele tijd tegen die muur onder dat dak aan, ik kom niet op dat dak Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Sorry maar ik kan je echt niet helpen, je hebt gewoon genoeg snelheid nodig. Ik knalde daar in het begin ook altijd tegen.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 thx het is gelukt ik heb ze allemaal (eerst snapte ik da trucje nie met de anolog stick, ik duwde eerst hem helemaal naar voren ) Reageren
Serganthp Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Zou iemand mij a.u.b kunnen vertellen hoe deze unique stunts er precies uitzien ik kan ze namelijk niet vinden Deze is ergens bij het ziekenhuis in Portland En deze is ergens voor de dam in Shorside Vale Alvast bedankt Bewerkt: 9 augustus 2006 door Serganthp Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 1. Deze Jump is over het Politie bureauheen Start op de weg achter het PolitieBureau kijk eerst even hou je hem moet nemen en neem dan een aanloopje . 2. Deze Jump is in een gebouw. Je moet onder op de weg landen. Misschien heb je hier wat aan: Reageren
Serganthp Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Thanks ASPHALT 'k heb ze nu allemaal (Dat kaartje was inderdaad handig ja) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.