Jowx Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) We hebben voor FutureGaming een image gemaakt waarmee reviews worden beoordeelt. Nu weten we niet welke we moeten kiezen om te gaan gebruiken , dus daarom laten we jullie kiezen! Nummer 1: Nummer 2: De makers zijn Silverwing en Jowx, welke van wie is zeg ik (nog) niet.. Willen jullie aub stemmen en vertellen welke mooier en beter is en welke we dus moeten gebruiken, en vertel ook waarom je dat vindt! Je kan ook » hier « stemmen op de poll. (Dan moet je je wel registreren) Stem aub! Bewerkt: 11 april 2006 door Jowx Reageren
SamShine Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ze zijn beide mooi, versie een is echter nog wat professioneler, die zou ik dus nemen! Nog veel succes met jullie site! Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hoebedoel je reclame maken Je zegt 10x reg. je en zet de link erbij e.d. dat is allemaal niet nodig. Ik zelf vind de eerste mooier. Reageren
Jowx Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Hoebedoel je reclame maken Je zegt 10x reg. je en zet de link erbij e.d. dat is allemaal niet nodig. Ik zelf vind de eerste mooier. Ik heb alleen gezegt dat je je moet registreren als je in de poll die op dat Forum staat wilt reageren, ik heb niet gezegd dat je je moet registreren, laat staan 10x. Als je niet op die poll daar wilt stemmen dan doe je het niet, simpel als wat. Btw: Hoebedoel je reclame maken Thnx voor de rates! Bewerkt: 11 april 2006 door Jowx Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hoebedoel je reclame maken Je zegt 10x reg. je en zet de link erbij e.d. dat is allemaal niet nodig. Ik zelf vind de eerste mooier. Ik heb alleen gezegt dat je je moet registreren als je in de poll die op dat Forum staat wilt reageren, ik heb niet gezegd dat je je moet registreren, laat staan 10x. Als je niet op die poll daar wilt stemmen dan doe je het niet, simpel als wat. Btw: Hoebedoel je reclame maken Thnx voor de rates! Dat is voor verduidelijking. Je sign. mag ook zo niet btw je mag niet om staff members vragen, of iets in die richting Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Grove St. als je lekker wilt gaan zeiken, en de Mod gaan uithangen, ga dan op dat Forumpje de Mod uithangen... Ik vind ze echt geweldig, ik heb al een vermoeden van wie wie is Gemiddeld:8/10 Reageren
Jowx Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Hoebedoel je reclame maken Je zegt 10x reg. je en zet de link erbij e.d. dat is allemaal niet nodig. Ik zelf vind de eerste mooier. Ik heb alleen gezegt dat je je moet registreren als je in de poll die op dat Forum staat wilt reageren, ik heb niet gezegd dat je je moet registreren, laat staan 10x. Als je niet op die poll daar wilt stemmen dan doe je het niet, simpel als wat. Btw: Hoebedoel je reclame maken Thnx voor de rates! Dat is voor verduidelijking. Je sign. mag ook zo niet btw je mag niet om staff members vragen, of iets in die richting Hoebedoel je reclame maken En btw, ik vraag niet om Staff Members, ik zeg dat we ze zoeken. Check je eigen sig ook even en lees wat daar staat, komt praktisch op hetzelfde neer.. Dit wordt een oneindigbare discussie dus als je wilt reageren -> PM, bij voorbaat dank. @ Big Bear: Welke van de 2 is nu beter, en welke is van wie? Bewerkt: 11 april 2006 door Jowx Reageren
The Mafia Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Jowx waarom zeg je hier niet wie de de Makers zijn en op Future Gaming wel ? Reageren
Jowx Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Jowx waarom zeg je hier niet wie de de Makers zijn en op Future Gaming wel ? Omdat we daar al genoeg stemmen hebben voor een duidelijke uitslag. De makers: Nummer 1: Jowx Nummer 2: Silverwing Raten mag gewoon nog doorgaan. Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja op FutureGaming zegt hij het wel. Maar ik ga ook voor de 1e, ik vindt dat die echt mooi is om voor rate's te gebruiken! De 2e is ook leuk! Stem: 1e En over "reclame" vindt ik een beetje overdreven, hij zegt alleen even voor welke site, en Jowx weet heus wel wat mag en niet mag. Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Stem nummer 1,, Hij ziet er veel strakker uit ,, en bij deel 2 vind ik de achtergrond nietzo mooi Reageren
Nielok Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ik vint de 2de versie mooier met die afbeelding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.