Yohan Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Afgelopen nacht is de Amerikaanse rapper Proof vermoord. Hij is 30 jaar geworden. De rapper verliet een club in de Amerikaanse stad Detroit toen hij in zijn hoofd werd geschoten, hij overleed aan zijn verwondingen. DeShaun Holton, zoals de rapper in het echt heet, is lid van de rapgroep D12. Volgens verschillende bronnen zou ook de rapper Bizarre, ook lid van D12, overleden zijn bij de schietpartij, maar dat is nog niet bevestigd. Er is één getuige verhoord, maar er zijn nog geen arrestaties verricht. Proof was jarenlang de MC van zijn beste vriend Eminem. In 2001 kwam D12's debuutalbum 'Devils Night' uit, het werd de best verkochte hiphop-plaat van dat jaar. Het tweede album 'D12 World' verscheen in 2004. Proof was één van de belangrijkste leden van de groep. In 2002 bracht hij samen met rapper Dogmatic een album uit onder de naam 'Promatic' en in 2005 kwam zijn solo-album 'Searching for Jerry Garcia' uit, het album was echter geen succes. Bron: Fok.nl Verdomme, waarom Proof... Bizzare mischien ook nog, er blijft geen D12 meer over.. R.I.P Proof Bewerkt: 11 april 2006 door Yohan
Kama Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik had het ook juist gehoord op msn. Weeral een goeie rapper is komen te gaan. Maarja, wat ge je er tegen doen? Volgens verschillende bronnen zou ook de rapper Bizarre, ook lid van D12, overleden zijn bij de schietpartij, maar dat is nog niet bevestigd. Dat maakt nog eens erger hopelijk klopt het niet. The Good Die Young .. Proof R.I.P.
Typhoon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 R.I.P Proof, ik vindt het zo erg, hopelijk is Bizzare niet gestrorven. Hopenlijk worden de daders gepakt, maar dat zal wel niet gebeuren. R.I.P Proof, Sterkte Bizzare.
Ferre Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik vind het jammer. Maar een tijd geleden was er ook al een D12 member neergeschoten. Hopelijk Bizzare ook niet ! R.I.P
Robin2130 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 R.I.P Proof, ik vindt het zo erg, hopelijk is Bizzare niet gestrorven.Hopenlijk worden de daders gepakt, maar dat zal wel niet gebeuren. R.I.P Proof, Sterkte Bizzare. Zeg dat niet te hard. Ik denk heus wel dat de daders gepakt worden en die worden dan wel aardig zwaar bestraft. Ik zit niet in de rap dingen, maar toch dit is ook niet normaal meer. Dat zijn dus typisch weer die haters die het weer doen. Maar dit soort dingen gebeuren wel vaker in de rap wereld. R.I.P.
Slimm Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 NEEE! D12-lid Proof is vannacht in zijn hometown Detroit doodgeschoten nadat hij een nachtclub op de beroemde 8-Mile verliet. Proof, geboren als Deshaun Hotlon, werd, net als een tweede slachtoffer, in het hoofd geraakt. Beide mannen werden naar een lokaal ziekenhuis gebracht. Bij aankomst bij het ziekenhuis werd vastgesteld dat Proof overleden was. Het tweede slachtoffer, een 35-jarige man, zou in levensgevaar verkeren. Eerder gingen de berichten dat ook hij zou zijn overleden. Of het om Bizarre gaat, zoals op sommige sites wordt gesuggereerd, is nog steeds niet duidelijk.Er zijn imiddels een aantal getuigen verhoord, maar er zijn nog geen arrestaties verricht. Proof is 30 jaar geworden. Proof was één van de beste vrienden van Eminem, zo was hij door Eminem verkozen als getuige toen Kim en Eminem eerder dit jaar voor de tweede maal in het huwelijksbootje stapte. Vorig jaar bracht hij zijn langverwachte soloalbum ‘Searching for Jerry Garcia’ uit. Proof is al het tweede D12-lid dat door een moord om het leven komt. In 1999 werd Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift. Man o man, ik heb die gast gewoon in het echt gezien, altijd met veel plezier naar zijn muziek geluisterd. RIP PROOF Zag het topic van Yohan niet, Merge?
Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Echt erg man !!!! en WAARSCHIJNLIJK is Bizzare ook beschoten
killerfist Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Update 17:30 uurZojuist meldde de platenmaatschappij van D12, interscope, dat rapper Bizarre niet betrokken is bij de schietpartij, maar thuis zat. Wie de andere doodgeschoten man wel is, is nog niet duidelijk Bron: fok.nl Bizarre leeft nog
Gtaboy107 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Echt erg man !!!! en WAARSCHIJNLIJK is Bizzare ook beschoten Dat is een gerucht want de platenmaatschapij ontkent dat. Edit:Update 17:30 uur Zojuist meldde de platenmaatschappij van D12, interscope, dat rapper Bizarre niet betrokken is bij de schietpartij, maar thuis zat. Wie de andere doodgeschoten man wel is, is nog niet duidelijk Bron: fok.nl Bewerkt: 11 april 2006 door gtaboy107
Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Update 17:30 uurZojuist meldde de platenmaatschappij van D12, interscope, dat rapper Bizarre niet betrokken is bij de schietpartij, maar thuis zat. Wie de andere doodgeschoten man wel is, is nog niet duidelijk Bron: fok.nl Bizarre leeft nog GELUKKIG !! Maar echt jammer dat Prrof dood is ,,, Ik denk dat Eminem en de rest van D12 ook nog van zich laten horen tegen de schutters,, Proof was dus niet Bulletproof ,,,,((flauwgrapje Sorry ))
VforV Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 D12, zalige 'band'. Waarom zijn het altijd de goeden die moeten gaan?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Dit is toch niet te geloven! Echt jammer dat Proof is gestorven, het was een erg goede rapper. Ik hoop echt dat Bizarre nog leeft. Nu maar hopen dat ze niet gaan schieten op Xzibit en Busta Rhymes enzo.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Ik heb al in het andere topic geantwoord maar ik post hier nog eens. Waar moet het heen? Ze schieten tegenwoordig iedereen overhoop. Hopen dat Bizarre nog leeft. R.I.P Proof, zijn muziek was echt zalig. @Slimm, ik neem je signature over. Edit: Gelukkig leeft Bizarre nog. Bewerkt: 11 april 2006 door General Lee
Typhoon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Nogmaals R.I.P Proof, ik zag net de signature van Slimm, ik heb hem over genomen. Dit doe ik voor eer betoon, voor mensen die het ook willen: [url=http://imageshack.us][img=http://img233.imageshack.us/img233/3922/proofcopy9hw5dj.jpg][/url]
Recommended Posts