Slimm Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 For the record: Bizarre leeft, hij was gewoon thuis. Sig mag gewoon gekoppierd worden, graag zelfs..
Typhoon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja ik heb hem ook overgenomen! Gelukkig leeft Bizzare nog.
Kama Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik had al gepost in het andere toppic maar hier heb je het nog eens: Iedereen is het wel met me eens dat hij een van "de betere rappers" was. Gelukkig leeft Bizzare nog. Weeral een goeie rapper is komen te gaan. Maarja, wat ge je er tegen doen? The Good Die Young .. Proof R.I.P. PS: Ik heb hem ook overgenomen.
Ice Cube Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 R.I.P. Proof Ik was geen fan van hem , maar ik vond hem wel een leuke rapper
Dynamic Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Rip Proof.. Ik was niet Fan van Proof maar van Heel d12 Ik toon er Respect voor! Dynamic
Dynamic Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik Toon Respect Voor Proof en heb een Sig gemaakt.. Ik was fan van D12.. en ik vind dit niet meer normaal..:S Pff.. Die gaste die dit hebbe gedaan Kill ik wel! Bastard! Dynamic!
.Levi. Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb het gehoord, en ik ben er KAPOT van.. Ik baal er gewoon van, en dan nog die clip van Toy Soldiers waarin hij ook doodgeschoten word en dan nu in het echt.. Hele shady family moet er kapot van zijn. Wie doet nou weer zoiets. Proof was echt het maatje van em, hoe zou em zich wel niet voelen.. Hopelijk word er een goed lied over Proof geschreven, eminem zit misschien vol teksten die hij kwijt wilt over de laatste tijd. Proof rest in peace... Topic merged met die van Yohan.
DaddyPimp Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Waarom Proof?! Écht zwaar kl*te dat'ie is doodgeschoten... R.I.P. ''BIG PROOF!''
.Sharingan Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Nou Proof vond ik de vetste Rapper bij D12 ... waarom hem nou weer... Proof ... Rest In Peace ! Bewerkt: 11 april 2006 door .Tales.
Yohan Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Proof is al het tweede D12-lid dat door een moord om het leven komt. In 1999 werd Bugz vermoord in een park. Hij werd vervangen door Swift. Ik dacht toch echt dat Eminem, Bugz verving hoor... Gelukkig leeft Bizzare nog, ik wacht met smart op response van The Shady Family...
MNC3 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Keith Bender is de tweede die ene kogel in het hoofd kreeg.Zijn toestand is nog steeds kritiek. Jammer dat Proof moet gaan.Het lijkt wel dat die video clip Like Toy Soldiers uit gekomen is.
Juju Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Waarom nou Proof t was nog lang niet z'n tijd R.I.P Proof (W)
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Ik moet toegeven dat ik geen fan ben van Rappers maar ik wil even zeggen dat ik de dader van dit erg zielig vind . Waarom doen ze dit nou ? En wat is er mis aan rappers ? R.I.P. Bewerkt: 13 april 2006 door Velaro
Bling Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 R.I.P. Proof! Ik heb op het nieuws gehoord dat Eminem er helemaal kapot van is, want het was namelijk zijn beste kameraad. Ik denk dat we binnenkort wel een liedje van Eminem kunnen verwachten waarin hij over Proof rapt enzo (Echt wat voor Eminem). Ik heb het gevoel dat ik iets terug moet doen voor Proof, aangezien ik altijd een grote fan van hem ben geweest. Misschien een avatar van hem gebruiken, of een signature en die dan nooit meer af doen? Nogmaals, R.I.P. Proof
DaddyPimp Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Er is bekend wie Proof heeft neergeschoten: De 28-jarige Mario Etheridge heeft zichzelf gisteren aangegeven bij de politie van Detroit. Mario is uitsmijter bij de nachtclub in Detroit waar Proof aan zijn einde kwam en is ook de neef van Keith Bender, de uitsmijter die zwaargewond raakte bij die schietpartij. Mario is waarschijnlijk de man die Proof heeft doodgeschoten. Volgens de verhalen was Proof de persoon die als eerste schoot. Na een ruzie over een spelletje pool zou Proof Bender met een pistool tegen de grond hebben geslagen en vervolgens zijn gaan schieten. Mario Etheridge zou toen hebben ingegrepen en Proof in zijn borst en in zijn hoofd hebben geschoten. Mario zou goed meewerken met het onderzoek, aldus de politie. Bron: Juize.Fm
Recommended Posts