Piet-Herr Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Er is bekend wie Proof heeft neergeschoten: De 28-jarige Mario Etheridge heeft zichzelf gisteren aangegeven bij de politie van Detroit. Mario is uitsmijter bij de nachtclub in Detroit waar Proof aan zijn einde kwam en is ook de neef van Keith Bender, de uitsmijter die zwaargewond raakte bij die schietpartij. Mario is waarschijnlijk de man die Proof heeft doodgeschoten. Volgens de verhalen was Proof de persoon die als eerste schoot. Na een ruzie over een spelletje pool zou Proof Bender met een pistool tegen de grond hebben geslagen en vervolgens zijn gaan schieten. Mario Etheridge zou toen hebben ingegrepen en Proof in zijn borst en in zijn hoofd hebben geschoten. Mario zou goed meewerken met het onderzoek, aldus de politie. Bron: Juize.Fm Als dat waar is geef ik die bewaker groot gelijk Eigen schuld![/font]
Yohan Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Proof ownde de ''D'' (Detroit) zowat, hij werd daar gezien als een God... Ik geloof niet dat ie iemand een gun op ze gezicht gooit vanwege een potje pool... Maar das mijn mening...
MNC3 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Er is bekend wie Proof heeft neergeschoten: De 28-jarige Mario Etheridge heeft zichzelf gisteren aangegeven bij de politie van Detroit. Mario is uitsmijter bij de nachtclub in Detroit waar Proof aan zijn einde kwam en is ook de neef van Keith Bender, de uitsmijter die zwaargewond raakte bij die schietpartij. Mario is waarschijnlijk de man die Proof heeft doodgeschoten. Volgens de verhalen was Proof de persoon die als eerste schoot. Na een ruzie over een spelletje pool zou Proof Bender met een pistool tegen de grond hebben geslagen en vervolgens zijn gaan schieten. Mario Etheridge zou toen hebben ingegrepen en Proof in zijn borst en in zijn hoofd hebben geschoten. Mario zou goed meewerken met het onderzoek, aldus de politie. Bron: Juize.Fm Als dat waar is geef ik die bewaker groot gelijk Eigen schuld![/font] Ze haden anders kunnen ingrijpen ZONDER proof dood te schieten...
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Zelf vond ik dat hij niet goed kon rappen. Maar goed natuurlijk wel smerig wat er gebeurt is. R.I.P.
DaddyPimp Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Volgens getuigen ging de ruzie die uiteindelijk het leven van D-12 lid Proof kostte, over wie nou de 'King of Detroit' was. Eerder ging het gerucht dat de ruzie over een spelletje pool ging. Proof en uitsmijter Keith Bender kregen afgelopen woensdagochtend een woordenwisseling bij de Triple C nachtclub, waarbij Proof Bender neerschoot. Proof zou uit zelfverdediging hebben gehandeld. Bender zou als eerste een wapen hebben getrokken. De rapper werd naar verluidt uiteindelijk doodgeschoten door de neef van Bender. "Bender begon een discussie met Proof waarop Proof zei dat hij geen bullshit meer wilde horen en dat hij de 'King of Detroit' was. Hij duwde daaropvolgend zijn hand in het gezicht van Bender. Bender trok toen zijn pistool waarop ook Proof zijn gun pakte en op Bender schoot. Bender's neef, die ook uitsmijter is bij die club, schoot vervolgens op Proof. Hij is toen met zjin wapen weggevlucht," aldus een getuigenverklaring. Proof zou zijn neergeschoten toen hij over Bender heen gebogen stond. Volgens het ziekenhuis is Proof drie keer geraakt, in zijn hoofd en in zijn borst. Mario Etheridge, de neef van Bender die ervan verdacht wordt de fatale schoten te hebben gelost, heeft zich gisteren bij de politie van Detroit aangegeven. Daar verblijft hij nog steeds. Mario zou zichzelf hebben aangegeven omdat hij bang is gepakt te worden door de aanhang van Proof. Lil' Jon en Kon Artis reageren op dood Inmiddels hebben al verschillende rappers, waaronder Detroit-rapper Royce Da 5'9'', gereageerd op de dood van Proof. Ook D12-lid Kon Artis heeft een verklaring uitgegeven. "Ik weet niet hoe ik me nu moet voelen. Het is zo gek dat we al die verliezen moeten verwerken. Eerst verloren we Bugz, nu Proof. Ik weet het niet meer. We zijn allemaal in de war," aldus Kon Artis. Lil' Jon bracht zijn condoleances geheel in zijn stijl over; "We moeten stoppen met elkaar te vermoorden, my niggas. Proof was een echte nigga, een goede nigga. Deze nigga had een vrouw en kinderen. Hij zorgde altijd voor zijn niggas. Hij maakte altijd grappen en liet motherfuckers lachen. Er zijn geen echte motherfuckers meer over, deze shit moet gewoon stoppen. Rest In Peace my nigga." BRON: JUIZE.FM ----------------------------------------------------------------------------- Eminem heeft voor het eerst sinds de dodelijke schietpartij waarbij zijn vriend Proof het leven liet, publiekelijk over de moord gesproken. Em concentreerde zich voornamelijk op Proof’s leven en niet op de tragische wijze waarop hij om het leven is gekomen. Eminem zag Proof als zijn beste vriend, de overleden rapper was ook getuige toen Em voor de tweede maal met Kim in het huwelijk trad. Eminem vertelt: “Je weet niet waar je moet beginnen wanneer je iemand verliest die zo lang zo’n grote rol heeft gespeeld in je leven. Proof en ik waren broers. Hij heeft me gestimuleerd te worden wie ik nu ben. Zonder Proof’s aanmoediging was er wel een Marshall Mathers geweest maar waarschijnlijk geen Eminem en zeker geen Slim Shady. Er zal geen dag voorbij gaan zonder dat zijn invloed en zijn spirit bij ons zijn. Hij zal gemist worden als vriend, vader en als ambassadeur van de Hip Hop in Detroit.”Eminem weigert te speculeren over het hele gebeuren dat geleid heeft tot de dood van Proof. “Er zijn nu een hoop mensen die zich focussen op de manier waarop hij om het leven is gekomen. Ik wil me herinneren hoe hij leefde. Proof was grappig, slim en charmant. Hij inspireerde de mensen om he, heen. Niemand zal ooit zijn plaats kunnen innemen. Hij was en zal altijd mijn beste vriend blijven.” aldus een aangeslagen Eminem. BRON: JUIZE.FM
Piet-Herr Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ze haden anders kunnen ingrijpen ZONDER proof dood te schieten... Als iemand zijn wapen grijpt en iemand neerschiet hoeven ze van mij niet in te grijpen zonder te schieten, of het nou een superstoere rapper is of niet.
MNC3 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ze haden anders kunnen ingrijpen ZONDER proof dood te schieten... Als iemand zijn wapen grijpt en iemand neerschiet hoeven ze van mij niet in te grijpen zonder te schieten, of het nou een superstoere rapper is of niet. En dan nog waarom drie keer schieten.Gwoon in knieschijf en hij ligt te roepen alsof hij gemarteld wordt. Hij most dan wel gestraft worden maa rmet de dood heb je er heel snel en goed vanaf vindt ik. Je moet niet drie keer op iemand gaan schieten. das totaal onnodig.
Yohan Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Eminem is er helemaal kapot van! Ik vind 3x schieten toch echt moord hoor...
Piet-Herr Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Bij een gewoon iemand hadden ze het zo gedaan, dan hoeven ze voor één of andere rapper geen uitzondering daarop te maken.
DaddyPimp Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 @Piet Herr, ik zie aan jouw posts dat je niet van Rap houd... Waarom reageer je dan zo dom? Zeg dan gewoon niks. En het was ook niet ''zomaar een rapper'', hij was de beste MC van de D... En trouwens... Als het bij iemand gewoon was gebeurd zou dat ook zo gegaan zijn.
Piet-Herr Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 @Piet Herr, ik zie aan jouw posts dat je niet van Rap houd... Waarom reageer je dan zo dom? Zeg dan gewoon niks. En het was ook niet ''zomaar een rapper'', hij was de beste MC van de D... En trouwens... Als het bij iemand gewoon was gebeurd zou dat ook zo gegaan zijn. Ik hou inderdaad niet van rap, maar waarom reageer ik nou opeens dom? Als er rapper iemand neerschiet, kan hij verwachten dat hij door een beveiliger wordt neergeschoten. Dan zegt die beveiliging niet: >Ik schiet hem neer, hij is aan het schieten! <Nee, niet doen! Het is een rapper! >Ok, laat hem dan maar iedereen vermoorden, rappers hoeven zich niet aan de wet te houden. Nu kunnen zijn fans schreeuwen wat ze willen, maar die rapper heeft zèlf een misdaad begaan.
RobertSA Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ze haden anders kunnen ingrijpen ZONDER proof dood te schieten... Als iemand zijn wapen grijpt en iemand neerschiet hoeven ze van mij niet in te grijpen zonder te schieten, of het nou een superstoere rapper is of niet. Idd.
Juju Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 @Piet Herr, ik zie aan jouw posts dat je niet van Rap houd... Waarom reageer je dan zo dom? Zeg dan gewoon niks. En het was ook niet ''zomaar een rapper'', hij was de beste MC van de D... En trouwens... Als het bij iemand gewoon was gebeurd zou dat ook zo gegaan zijn. Ik hou inderdaad niet van rap, maar waarom reageer ik nou opeens dom? Als er rapper iemand neerschiet, kan hij verwachten dat hij door een beveiliger wordt neergeschoten. Dan zegt die beveiliging niet: >Ik schiet hem neer, hij is aan het schieten! <Nee, niet doen! Het is een rapper! >Ok, laat hem dan maar iedereen vermoorden, rappers hoeven zich niet aan de wet te houden. Nu kunnen zijn fans schreeuwen wat ze willen, maar die rapper heeft zèlf een misdaad begaan. Post hier maar gewoon niks meer, t slaat toch nergens op wat je zegt
P-Jamma Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 @Piet Herr, ik zie aan jouw posts dat je niet van Rap houd... Waarom reageer je dan zo dom? Zeg dan gewoon niks. En het was ook niet ''zomaar een rapper'', hij was de beste MC van de D... En trouwens... Als het bij iemand gewoon was gebeurd zou dat ook zo gegaan zijn. Ik hou inderdaad niet van rap, maar waarom reageer ik nou opeens dom? Als er rapper iemand neerschiet, kan hij verwachten dat hij door een beveiliger wordt neergeschoten. Dan zegt die beveiliging niet: >Ik schiet hem neer, hij is aan het schieten! <Nee, niet doen! Het is een rapper! >Ok, laat hem dan maar iedereen vermoorden, rappers hoeven zich niet aan de wet te houden. Nu kunnen zijn fans schreeuwen wat ze willen, maar die rapper heeft zèlf een misdaad begaan. Dat zegt niemand, dat Rappers zich niet aan de wet moeten houden .... Als het iemand anders geweest zou zijn, zou het even erg geweest zijn.. De beste Rapper van Detroit of niet, het is natuurlijk erger als het een Rapper is, dan dat het iemand onbekends is... En trouwens, als je een wapen trekt uit zelfverdediging, met een vergunning, is dat nog geen misdaad...
Piet-Herr Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Post hier maar gewoon niks meer, t slaat toch nergens op wat je zegt Goed argument Dat zegt niemand, dat Rappers zich niet aan de wet moeten houden .... Van een aantal posts krijg ik de indruk dat mensen vinden dat er ingegrepen moest worden zonder te schieten, omdat het een rapper was.
Recommended Posts