Jump to content

Proof van D12 doodgeschoten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie zitten wel allemaal op Piet-herr te zijken enzo, maar wat hij zegt ie gewoon waar.

Als het zo is zoals er staat @ juize.fm

dan is et tog logisch dat die beveiliger hem neersgiet.

Ik las ook dacht ik @ die site dat die proof op die beveiliger richten en die andere beveiliger een neef van die gene was.

Wat zou jij doen als er iemand met een geweer op je neef richt.

Het is tog logisch dat je euhm dan niet in zijn kniesgijf of iets gaat sgieten, dan weet je cker dat je een kogel voor je harses terug kan verw88.

Proof had gewoon niet zijn wapen moeten trekken, en al helemaal niet om een discussie over pool of wat dan ook :cab:

Eigen sguld dikke bult, of het nou een goeie rapper was of een zwerver het besluit van de beveiliger was terecht.

En trouwens, als je een wapen trekt uit zelfverdediging, met een vergunning, is dat nog geen misdaad...

Ik vind van wel het ging om een discussie over ?pool? en hij trok als eerste een wapen, als de geruchten kloppen, dan ben je tog zelf fout bezig en dan kan je tog niet omgaan met je vergunning ervoor :cab:

Bewerkt: door kaaspizza
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

5

• DaddyPimp

5

• Piet-Herr

5

• Typhoon

3

Geplaatst:

Ik weet dat iedereen dit erg vind het ook.

Mischien kom daarom deze vraag beetje ego achtig maarL

Ga d12 nog door????

Geplaatst:

Proof handelde uit zelfbescherming, na een discussie trok die neef eerst een wapen, waarna Proof er ook een pakte en hem neerschoot.

Of D12 doorgaat weet ik niet, dit is de 2e al.. In ieder geval heeft Eminem weer nieuwe inspiratie, ook al wou ik liever dat hij een writers block had en Proof nog leefde.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Is dit niet een beetje een BUMP ?

Het laatste bericht was van ongeveer 40 dagen geleden.

Ik wil niet modderachtig over komen hoor

Geplaatst:
oo my god they killed proof!you basterds!

Juist ja,

Een beetje respect dus, dit is niet grappig ofz...

Ik weet dat iedereen dit erg vind het ook.

Mischien kom daarom deze vraag beetje ego achtig maarL

Ga d12 nog door????

Dit jaar komt er nog een Album van Proof uit,

En ook zal er een nieuw D12 album verschijnen, zo heb ik gehoord... :)

Geplaatst:

Ja, ik wist dit al :( Dit is gewoon niet normaal meer, dat iedereen doodgeschoten kan worden... De wereld is gek! Ik houd niet van rap, maar dit vind ik wel heel erg...

Geplaatst:
oo my god they killed proof!you basterds!

Dit is echt helemaal respectloos :N

zo'n zin uit Southpark, moet je bij dit soort dingen niet gebruiken

Geplaatst:
jammer weer bloed verlies.

Doe is effe normaal man, als je zoiets niet kan respecteren.. Post dan ook gewoon niet!

Geplaatst:

Tja naar wat ik gehoord heb is het gewoon Proof z'n eigen schuld,, jammer....maar ik heb geen medelijden met hem.

Geplaatst:
Tja naar wat ik gehoord heb is het gewoon Proof z'n eigen schuld,, jammer....maar ik heb geen medelijden met hem.

Wat heb je gehoord dan?

Ik wist niet dat Proof dood is, schrok me net even te pletter..

Ik zelf moet niks hebben van RAP muziek, maar naar zijn muziek luisterde ik soms toch wel..

Hij was de enigste rapper die ik ook zowat kende :clown:

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Ik weet dat ik te laat ben.

maar 1 jaar geleden op 11 april 2006 is Proof neergeschoten.

Wat vinden jullie eigenlijk van Proof?

>>> Door NandroDavids: Elk jaar een nieuw topic lijkt me een beetje onnodig, dus daarom heb ik je topic even samengevoegd met het reeds bestaande topic over Proof<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ben eigenlijk pas naar hem beginnen te luisteren nadat hij overleden was. En dan nog heb ik maar 3 tracks van hem.

Maar toch heb ik respect voor hem, R.I.P Proof.

Bewerkt: door Eros
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...