Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ja jammer dat hij dood is geschoten. Ik denk dat hij nog wel wat nummers had gemaakt.
GTA Monster Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 R.I.P Proof Trouwens, wie is ''Proof''?
Ice Banana Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) DeShaun Holton, zoals de rapper in het echt heet, is lid van de rapgroep D12.(DirtyDozen) Proof was jarenlang de MC van zijn beste vriend Eminem. In 2001 kwam D12's debuutalbum 'Devils Night' uit, het werd de best verkochte hiphop-plaat van dat jaar. Het tweede album 'D12 World' verscheen in 2004. Proof was één van de belangrijkste leden van de groep. In 2002 bracht hij samen met rapper Dogmatic een album uit onder de naam 'Promatic' en in 2005 kwam zijn solo-album 'Searching for Jerry Garcia' uit, het album was echter geen succes. Proof is 30 jaar geworden... Bron Hier kan je enkele foto's van Hem zien: Klik IB Geeft Supperglue aan een mod Bewerkt: 14 april 2007 door ICE BANANA
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Gecondoleerd.. Tis aan de ene kant niet leuk om dood te gaan/zijn. Aan de andere kant.... Ik hou niet van rap e.d. dus dag. Tot ziens maar ik zal je nooit gaan missen je was niets voor me Zo nu weer terug naar mijn Jumpstyle muziek RAP MOET STOPPEN HET IS KLERE MUZIEK VOOR ALTIJD!!! Bewerkt: 21 april 2007 door Grove-Member
Clowntje_93 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Grove-Member hoe kan je dat nou zeggen er is een mens dood, dat is altijd erg! Serieus, ik begrijp sommige mensen echt niet. Alleen maar omdat ie muziek maakte waar jij niet van houdt wens je hem dood? Sorry hoor maar dat is echt ziekelijk gestoord.
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Grove-Member hoe kan je dat nou zeggen er is een mens dood, dat is altijd erg! Serieus, ik begrijp sommige mensen echt niet. Alleen maar omdat ie muziek maakte waar jij niet van houdt wens je hem dood? Sorry hoor maar dat is echt ziekelijk gestoord. Ik wens ter nimmer nooit iemand dood dat is zielig. Maar nu zit je wel "Look at me! I'm a honest angel" te spelen maar je hebt precies het zelfde in je achterhoofd over bepaalde mensen
Clowntje_93 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Grove-Member hoe kan je dat nou zeggen er is een mens dood, dat is altijd erg! Serieus, ik begrijp sommige mensen echt niet. Alleen maar omdat ie muziek maakte waar jij niet van houdt wens je hem dood? Sorry hoor maar dat is echt ziekelijk gestoord. Ik wens ter nimmer nooit iemand dood dat is zielig. Maar nu zit je wel "Look at me! I'm a honest angel" te spelen maar je hebt precies het zelfde in je achterhoofd over bepaalde mensen Ik ga nooit juichen als iemand dood is, tenminste niet om onluttige redenen zoals muzieksmaak. Wel als het een misdadiger is, zoals Saddam, toen ik dat hoorde was ik wel blij maar daar heb ik tenminste nog een reden voor. Maar dat van jou sloeg nergens op.
RobertSA Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Hij zegt toch niet dat ie het leuk vind dat Proof dood is?
Mister.X Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ik wist niet dat hij dood was..... houd niet van Rap R.I.P. Proof!
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Het spijt me om te zeggen maar het blijkt een gemiddeld aantal mensen op deze fora eigelijk niet kunnen lezen... Jammer.. Bewerkt: 21 april 2007 door Grove-Member
Clowntje_93 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Gecondoleerd.. Tis aan de ene kant niet leuk om dood te gaan/zijn.Aan de andere kant.... Ik hou niet van rap e.d. dus dag. Tot ziens maar ik zal je nooit gaan missen je was niets voor me Zo nu weer terug naar mijn Jumpstyle muziek RAP MOET STOPPEN HET IS KLERE MUZIEK VOOR ALTIJD!!! Haha, grappig. Je hebt het snel veranderd, eerst stond er heel groot Hiephoera!
spoeky Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) Alweer 1 rapper dood! Dit was dacht ik al de 2e rapper van d12, maar ik kan het ook fout hebben! Jammer straks blijft er niks meer van d12 over! Ik ben niet fan van hun ofzo, maar ik vond my band wel een leuk nummer! R.I.P. Proof!! Bewerkt: 21 april 2007 door spoeky
Da Phoenix Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Alweer 1 rapper dood! Dit was dacht ik al de 2e rapper van d12, maar ik kan het ook fout hebben! Jammer straks blijft er niks meer van d12 over! Ik ben niet fan van hun ofzo, maar ik vond my band wel een leuk nummer! R.I.P. Proof!! het is idd de 2e. Bugz was de eerste
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Hmmm...het eerste wat ik zei (schreeuwde) toen ik dit las was "NEE!!! WAAROM HEM!!!", en sinds die dag dat hij is vermoord heb ik overal RIP Proof in m'n naam staan... Nee maar dit is echt eng: volgens mij breng ik ongeluk...Check this: Vroeger was ik een enorme fan van 2pac, hij was zelfs m'n lievelingsrapper. Dan wordt hij neergeknalt, en sinds toen zette ik overal 2pac4life neer... Na een hele tijd kwam dat liedje van 'my band' uit en ik werd helemaal verslaafd aan D12... Eerst vond ik Kon Artist het beste, maar een paar weken later was Proof helemaal m'n nummer 1 en vervolgens wordt hij ook neergeknalt En ik heb zeker nog niet verteld dat ik ook een grote fan van Big L was? Als dat zo doorgaat dan zijn de Young Gunz straks de eerste die het lootje leggen... Maar het kan natuurlijk ook aan die clip van Like Toy Soldiers liggen, eh.
GTA-Sheep Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Geplaatst: 23 april 2007 Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar het bericht dat de heer Proof dood is was van 16 april. 2006 welteverstaan, dus de goede man is inmiddels al 1 jaar en 1 week dood . Een mooi moment om de discussie maar te beeindigen en het topic te sluiten lijkt me..... Indien er dringende redenen zijn om het topic te heropenen hoor ik dat natuurlijk graag: PM
Recommended Posts