Jump to content

Kalender Famke Jansen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de Bondfans onder ons heb ik een Kalender gemaakt over Famke Jansen , de vrouw die Pierce brosnan moest uitschakelen! De hot lady van Goldeneye :D

KLIK HIER VOOR KALENDER

Rate + Comment :cya:

Het is pas men eerste kalender, je kan hem uitprinten of als wallpaper gebruiken ;)

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Zoals ik ookal op het Goldenspy Forum zei,

De kalender ziet er echt keigoed en mooi uit! Ik kijk dan niet alleen naar Famke Jansen die erop staat, :puh:

Maar ook naar de lay-out, alle kleuren passen ook heel goed bij elkaar, mooie glow bij de letters, en ook de letters waar Famke Jansen mee geschreven zijn, het lijken net letters van neon-buizen! Ik vind het echt er top uitzien!

Rate: 9,5/10

KUTGW! (Keep Up The Good Work!) ;)

Geplaatst:

Ziet er best goed uit.

Alleen wat ik nogal jammer vind, is dat er wel 5 verschillende lettertypes worden gebruikt. En ik vind het een beetje te vol worden met al die tekst. En die ezelsoor/flap vind ik ook niet zo mooi uitpakken. Want ik moest eerst wel even denken wat het moest voorstellen.

7,5/10

PS: Hoe heet die font die je gebruikt hebt voor de tekst Famke Jansen?

Geplaatst:
Ziet er best goed uit.

Alleen wat ik nogal jammer vind, is dat er wel 5 verschillende lettertypes worden gebruikt. En ik vind het een beetje te vol worden met al die tekst. En die ezelsoor/flap vind ik ook niet zo mooi uitpakken. Want ik moest eerst wel even denken wat het moest voorstellen.

7,5/10

PS: Hoe heet die font die je gebruikt hebt voor de tekst Famke Jansen?

Dat moest eigenlijk een omgeklapte bladzijde voorstellen, soort poster die op een wand hangt. En je vindt de lettertype waarmee famke is geschreven opeens mooi :puh: Ik weet eigenlijk het niet meer, ik zal eens kijken ;)

Geplaatst:

:klap: Netjes hoor.

Helemaal niet slecht gedaan. Misschien kan je nog de zaterdag en zondag in een andere kleur doen, dat zie je wel vaker. Dan is het weekend in een andere kleur. Maar dat is een detail.

Alleen zou ik wel Famke Jansen in een ander font doen. Persoonlijk vind ik die niet zo mooi. Ook moet natuurlijk dat ezelsoor eruit. Want als iemand hem uitprint hoort dat eigenlijk niet..

Rate 7/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...