ikt Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik wil iets van de bovenkant van een auto afhalen, maar dat is deel van het dak. Dus hoe kan ik dat platmaken? En ik ben niet goed in zoeken van tutorials op internet. Kunnen jullie me tutorials geven van Gmax? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je selecteer de Poly's rond het vlak wat ook Gedeleted is, bij Convert to Editble Poly--> Collapse dan word het gat dicht gemaakt met verschillende poly's. Denk er wel om! Dat je allee Poly's moet selecteren rond het opengedeelte anders krijg je Bugs. Daarna moet je helaas weer de Dummies opnieuw linken. Veel Suc6 Reageren
ikt Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Je selecteer de Poly's rond het vlak wat ook Gedeleted is, bij Convert to Editble Poly--> Collapse dan word het gat dicht gemaakt met verschillende poly's. Denk er wel om! Dat je allee Poly's moet selecteren rond het opengedeelte anders krijg je Bugs. Daarna moet je helaas weer de Dummies opnieuw linken.Veel Suc6 Thnx, ik ga hem zo uittesten. (maakt het wat uit dat hij eerst getextureerd was?) Als ik op export doe komt er dit. Ik ben beginner dus lach me niet uit Bewerkt: 11 april 2006 door ikt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja, je zult hem opnieuw moeten UWV, de texturen die op het Object zitten worden als ware meegetrokken, waardoor ze er uitgerekt uit gaan zien. Reageren
ikt Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Als ik op export doe komt er dit. Ik ben beginner dus lach me niet uit Reageren
Crowsoul Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Jaaaaaaaaa super extreem mega bedankt Big Bear. Ik kan het bij deze nu ook. Ik ergerde me mateloos aan de gigantische spoiler bij de VC Lexus IS200 die ik converteerde naar SA. Effe netjes opgeruimd De lexus is uiteindelijk dan toch mijn zin niet but who cares. Ik kan he nu toch maar Heb hier en daar nog wel wat rotzooi aan bepaalde modellen naar mijn zin Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) @crowsoul: hoe heb je hem ingame gekregen? Bij mij zeurt hij over iets... Kijk maar naar mijn vorige post. Edit: Laat maar, ik ben vergeten iets aan te vingen Bewerkt: 12 april 2006 door ikt Reageren
Crowsoul Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 @crowsoul: hoe heb je hem ingame gekregen? Bij mij zeurt hij over iets... Kijk maar naar mijn vorige post. Jep ik heb er ook bij stil gestaan. Bij mij was er geen probleem ik kon perfect exporten. Weet zeker dat het is zoals Big Bear zegt. Want bij mij was de spoiler niet getextureerd Die ging op de carcols mee Als ik es tijd vind probeer ik de taxi ook es voor u. maar dit zal wel maar ten vroegste in't weekend zijn Dus knutsel gerust effe verder. Wie weet tegen dan is het al opgelost en hebben we hier intussen allebij leren textureren en "UWVen" of wat het ook mag zijn Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Laat maar, ik had een vakje niet aangevinkt . Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 *sorry voor dubbelpost* Ik kan niets uit Gmax exporteren Alles gerobeert, maar zie het geëxporteerde bestandje niet. Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Het is nou al de tweede keer dat ik jou zie dubbelposten. Hierbij waarschuw ik jou het niet meer te doen. Of er kunnen wel eens gevolgen komen. Als iemand jou kan helpen zal hij wel antwoorden. Verder gebruik ook de EDIT knop. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- In verband met dat probleem, herinstalleer Gmax eens hernieuw. Dan download je de scrips van kam van gtagames.nl Installeer ze en dan moet alles werken. Als het niet werkt laat dan even de foutmelding zien. Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Het is nou al de tweede keer dat ik jou zie dubbelposten. Hierbij waarschuw ik jou het niet meer te doen. Of er kunnen wel eens gevolgen komen. Als iemand jou kan helpen zal hij wel antwoorden. Verder gebruik ook de EDIT knop. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- In verband met dat probleem, herinstalleer Gmax eens hernieuw. Dan download je de scrips van kam van gtagames.nl Installeer ze en dan moet alles werken. Als het niet werkt laat dan even de foutmelding zien. Sorry voor de dubbelpost :$ Maar ik werd een beetje wanhopig . De vorige was omdatm ik verkeerd drukte , deze dubbelpost is wel expres. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik heb nu iets meer aangevingt. Nog een foutmelding. (Ik heb vehicles.col gebruikt voor dat collission file gedoe.) Hier wat screenshots. Het zit wel in een rar file! Bewerkt: 15 april 2006 door ikt Reageren
Bronko Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Volges mij moet je gewoon de skip Col aanvinken en dan moet ie het doen, succes Reageren
Crowsoul Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ink i see to many suffering Can't stand it anymore Make your choise and PM me Taxibordje weg? Of heb je hem toch liever origineel zonder spoilers en met carcols? Reageren
ikt Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Hoe heb je dat geflikt ? POst maar een paar screenshots van Gmax/3dsmax/zmodleler ofzo. Ik wil wel weten hoe dat zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.