Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Halllo allemaal. Ik weet 100% zeker dat ik een DVD writer heb maar ik kan geen DVD's branden. Ik heb al meerdere programma's geprobeerd en ook gewoon mijn bestanden die ik er op wilde zetten naar mijn E schijf gekopieerd. Gewone CD-r of CD-rw lukt me wel maar DVD dus niet. Moet ik soms eerst iets doen voordat ik bestanden op een DVD kan zetten? Weet iemand mischien de oplossing voor mijn probleem? Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Hey, Het enige wat ik kan bedenken is dat je een gewoone brander hebt een geen DVD brander. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Het kan inderdaad zijn dat je toch een gewone cd-writer hebt.. Maar welke programma's heb je geprobeerd dan, heb je misschien een verouderde versie van Nero ofzo? Trouwens, áls je wel een dvd-brander hebt, moet je wel weten welke type dvd's hij kan branden. Heb je een dvd+ brander, zal hij de (lege) dvd- schijfjes niet herkennen, en dat geldt ook andersom. Dus het kan zijn dat je de verkeerde dvd schijfjes gebruikt.. Heb je een DVD+/- brander kan ik alleen maar bedenken dat het aan de software ligt. Reageren
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Het kan inderdaad zijn dat je toch een gewone cd-writer hebt.. Maar welke programma's heb je geprobeerd dan, heb je misschien een verouderde versie van Nero ofzo?Trouwens, áls je wel een dvd-brander hebt, moet je wel weten welke type dvd's hij kan branden. Heb je een dvd+ brander, zal hij de (lege) dvd- schijfjes niet herkennen, en dat geldt ook andersom. Dus het kan zijn dat je de verkeerde dvd schijfjes gebruikt.. Heb je een DVD+/- brander kan ik alleen maar bedenken dat het aan de software ligt. Ik heb nog even naar de winkel waar ik m'n pc heb laten bouwen, gebeld en ze zijden dat er dus zoals ik zelf al dacht voor 100% zeker een DVD writer inzit. Het zal dus liggen aan dat + - gedoe. Ik morgen andere CD'tjes kopen en dan zal hij het waarschijnlijk wel doen. RonaldVC, erg bedankt. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Een DVD RW kan zowel -/+ lezen. Kan je even het type posten van je DVD Brander dan kijk ik het wel eens na. Wat hij kan en wat niet. Ik heb ook problemen mee DVD Brander. Met men nieuwe valt men PC soms uit. Niet echt logisch. Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Halllo allemaal. Ik weet 100% zeker dat ik een DVD writer heb maar ik kan geen DVD's branden. Ik heb al meerdere programma's geprobeerd en ook gewoon mijn bestanden die ik er op wilde zetten naar mijn E schijf gekopieerd. Gewone CD-r of CD-rw lukt me wel maar DVD dus niet. Moet ik soms eerst iets doen voordat ik bestanden op een DVD kan zetten? Weet iemand mischien de oplossing voor mijn probleem? Heb je hem wel goed aangesloten? Reageren
Goliat Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Een DVD RW kan zowel -/+ lezen. Kan je even het type posten van je DVD Brander dan kijk ik het wel eens na. Wat hij kan en wat niet. Ik heb ook problemen mee DVD Brander. Met men nieuwe valt men PC soms uit. Niet echt logisch. Ok, dit is mijn DVD brander: BENQ DVD DD DW1620 (DVD+R9:2.4x, DVD+RW:16x/4x, DVD-RW:16x/4x, DVD-ROM:16x, CD:40x/24x/40x DVD+RW/DVD-RW) Reageren
Joriz Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Installeer de bijgeleverde software is op je PC en kijk in de handleiding die erbij zit. Dan moet je eruit komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.