Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb nieuwe Sig ,, Rate !! Reageren
Nielok Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 mooie gedaan met die font, niet te al te drukke achtergrond, passende kleuren alleen de render staat mij niet aan. 8.5/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 ik vond hem wel grappig met Ronaldinho die scheel kijkt achja ,,, ieder zijn mening Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Tja, ik vind hem niet bepaald de mooiste om op een sig te plaatsen , maar goed, ieder zijn eigen smaak natuurlijk . De achtergrond is goed gelukt, tekst past in dit geval ook wel. Maar wat me meteen opvalt is de outerglow om de render, dat is niet zo mooi. Ik denk dat je dat beter uit kan zetten, dan valt de render beter in de achtergrond.. Ook kan je denk ik beter die streepjes boven en onder de tekst op 1 pxl zetten, dan zijn ze wat dunner. Rate: 7/10. Bewerkt: 11 april 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.