Wensje Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ja zoals er staat ehb ik geen muziek als ik san andreas mta speel maar wel in de normale game (offline).. Kan iemand mij helpen Reageren
SilverDust Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Eej, Ik heb dit probleem ook soms. Bij mij werkt dit altijd, Sluit alles af. Doe je boxen ook uit van de PC, En restart PC. Daarna doen de (bij mij wel) boxen en het weer. Nog iets, KIjk bij SA Options-->Radio&Sound of je het daar niet hebt uitgezet. SilverDust Reageren
Wensje Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 nee zoals ik al zji doen alles tracks het als ik offline speel.. Alleen online krijg ik alleen amar reklame te horen Reageren
ikt Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je moet je usertracks offline scannen Reageren
Wensje Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb offline gescanned want online kan het zoiezo niet.. En alleen offline doet me mzuiek het online kryg ik alleen ma troep reklame Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb net hetzelfde probleem, dus ik ben ook wel benieuwd naar de oplossing. Ik denk zelfs dat ze ons in het mta forum beter kunnen helpen, we zullen zien. Moved naar MTA help forum Reageren
Wensje Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik heb hem.. Gek genoeg kan alleen wma bestanden luisteren online .. dus zou je je muziek moeten converten die je wilt luisteren van mp3 naar wma... ik weet niet of het bij iedereen zal helpen ma het het lukte wel bij mij... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.