Jump to content

Externe USB-poorten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey..

Ik heb aan de zijkant van mijn kast 2 USB poorten voor een snelle USB aansluiting. Alleen weet ik niet precies waar die 2 draden, die verbonden moeten worden met het moederbord, in moeten. Die draadjes hebben 4 pinnetjes in bezit, allebei dus 8.

Iemand?

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij bedoel je USB2.0. Jouw moederbord moet er natuurlijk wel voor geschikt zijn. Maar wat bedoel je precies? Want meestal kan je niet veel fout doen op een moederbord. Omdat zegmaar alle stekkers maar op 1 manier passen..

Heb je een nieuwe kast gekocht? Of heb je alles nieuw gekocht.. Wat is het type van je moederbord, misschien een foto (van de site van de fabrikant ofzo)? Is wat handiger...

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik weet niet zeker of jouw moederbord uberhaupt wel de aansluitingen heeft.. Zijn de stekkers plat, of vierkant?

Nou goed, ik heb op het plaatje aangegeven waar ik denk dat ze in moeten.. Ik kan het natuurlijk volledig mis hebben...

Geplaatst:

ik bedoelde die maar ik had die blauwe nog niet gezien, ze moeten in die blauwe dus, staat ook in je boekje bij je mobo

Geplaatst:
Hier vind je mijn gammele Q-tec kastje: Klik hier.

Et mon mèreboard: 8de061786c.png

Het moet ''Et ma mèreboard'' zijn als ik me niet vergis. (Net gehad bij Frans) :clown:

Probeer de buitenste stekkertjes eens. Kijk of hij past.

zijn die stekkers niet fool-proof (een inkeping of uitsteeksel aan één kant)?

Ik dacht dat ze toch echt hier in moeten (is tenminste zo bij mijn pc)

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

Geen idee of ze fool-proof zijn.

In ieder geval, ik vraag wel iemand in de buurt die er wel verstand van heeft. Want mn MP3speler raakte al bijna overhit. :puh:

Kijk bij de stekkertjes. Daarergens naast één van de stekkers moet USB nogwat staan. Zo is het tenminste bij de PC onder...

Bewerkt: door ikt

Oh jah, die aansluitding die ik je gaf, dat was volgens de handleiding COM1

Ik kijk nu in je handleiding. Ik edit me post wel als ik iets heb gevonden

Dit zegt je handleiding:

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

Nooit zomaar ergens wat inpluggen. Vele ingangen lijken daar nogal op elkaar.

Het voordeel is als je een moederbord koopt er ook een handleiding bij zit! (Dat zit bij elk apparaat mensen lees die is eerst!)

Tevens kan je ook nog is kijken op het moederbord kijken. Als je goed kijkt zie je dat er naast elke chip, stekker ingang/uitgang en naast alle andere rare dingen een tekstje staat gedrukt.

als er dus bijvoorbeeld USB0 naast zo'n ding staat zit je dus goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...