Dutchlimit Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Tjek dit: Zelf gemaakt >>> Door .Levi.: Plaatje verkleint en in thumbnail gezet. Zorg ervoor dat plaatjes niet te groot zijn dat ze het hele topic uitrekken. Plaatjes mogen maximaal 640 x 480 zijn, als je ze in een topic wilt plaatsen. Zijn ze tegroot upload het plaatje via imageshack.us via daar kun je een Thumbnail for forums (1) link overnemen en die zet je hier in het topic neer. Ik heb het nu wel even voor je gedaan.<<< Bewerkt: 11 april 2006 door .Levi. Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Ik vindt hem wel vet! Die tekst is wel mooi, en ik vidnt die CJ er ook mooi bij passen, met die kleren! Verder wel wat simpel, maar wel leuk! Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Gaaf leuk plaatje gemaakt met die kapote autos en een strakke CJ ervoor Heel leuk gedaan,, die font is ook vet !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.