Ice Cube Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Wat vinden jullie van de Game The Godfather Ik vind het een goeie Game Die waarschijnlijk niet vlug zal vervelen
S.W.A.T. Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Ik heb hem maar er is al een topic hierover ik zoek hem even voor je op.Edit:Hier is de link. Bewerkt: 11 april 2006 door gta-liefhebber
Typhoon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Ik ga hem kopen, hij lijkt me echt vet! Ik ben Godfather fan Maar wacht nog even tot kopen van het spel Trouwens is er is hier al een topic over die vindt je hier. Bewerkt: 11 april 2006 door Typhoon
Le MrG Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Het is een spel wat snel gaat vervelen...Waarom? -Je moet vaak warenhuizen overvallen om 100% te halen, de binnenkant van die warenhuizen zijn hetzelfde zodat je weet waar een tegenstander aan komt lopen, dat is dus niet leuk meer -Er zijn maar ong 5 soorten auto's
Goliat Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Het is een spel wat snel gaat vervelen...Waarom?-Je moet vaak warenhuizen overvallen om 100% te halen, de binnenkant van die warenhuizen zijn hetzelfde zodat je weet waar een tegenstander aan komt lopen, dat is dus niet leuk meer -Er zijn maar ong 5 soorten auto's Ja he? Zo iets hoorde ik al, dat EA veel te weinig met het hoge budget heeft gedaan. Ik heb hier trouwens een revieuw van het internet gehaald: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het werd alweer lange tijd geleden met veel bombarie aangekondigd. The Godfather kwam naar de PC en de console. Op de E3 zouden wij, de persmuskieten, voor het eerst gaan zien wat te verwachten van deze game en groot was daar de schrik. Niet bepaald indrukwekkend, en dan druk ik het nog zacht uit. Enkele maanden later, op EA`s Summer Party in San Francisco, verstomde een deel van de kritiek. De makers hadden zich de vele teleurgestelde verhalen blijkbaar aangetrokken en waren druk aan de slag gegaan om de game aanzienlijk te verbeteren. Tevens werd een nieuw uitstel van release gemeld, omdat men van mening was dat de game nog niet aan EA`s eisen voldeed. R.E.S.P.E.C.T.! En nu is daar het moment aanstaande. The Godfather is af en komt eraan. En ook nu moeten we constateren dat EA een fikse sprong voorwaarts heeft gemaakt, sinds de laatste maal dat we de titel in ons handen mochten hebben. Je kruipt in de huid van een beginnend crimineel. Hij komt onder de hoede van de Don en dit is het begin van een carrière binnen de familie. De looks van je karakter bepaal je zelf. Middels het bekende EA modelling systeem kun je hem geheel naar je eigen hand zetten. Leuk gegeven is dat je karakter in de cutscenes daadwerkelijkherkenbaar te zien is, een leuk detail. Door middel van opdrachten werk je je omhoog binnen de organisatie. Activiteiten zoals omkoping, afpersing, louche handeltjes en afrekeningen en de manier waarop je dit allemaal doet zorgen voor respect. Ga je je verstoppen en schiet je van afstand iemand neer, dan wordt dat gewaardeerd, maar daar is alles mee gezegd. Neem je hem echter onder de arm en plaats je de loop in zijn oor, dan kijkt men wel beter uit om de volgende keer nee tegen je te zeggen. Een ander voorbeeld kun je terugvinden tijdens je talrijke afpersingen. Zet je teveel druk op je slachtoffer, dan draait hij of zij door en kun je succes wel op je buik schrijven. Je zult dus met enig “tact” te werk moeten gaan, wil je succes boeken. Tevens krijg je met het toenemende respect ook upgrade mogelijkheden die je bijvoorbeeld kunt investeren in snelheid, beter herstel of sterkere vechtmogelijkheden. Plussen en minnen De opdrachten volgen voor een groot deel de lijn uit de zo bekende Godfather film. Ook een flink aantal personages uit de film zijn in het verhaal verwerkt en wordt er gebruik gemaakt van originele stemmen van James Caan, Robert Duvall en last but not least Marlon Brando zélf als Don Vito. De opdrachten zorgen er verder voor dat je de rode draad van het verhaal blijft volgen, maar ook kun je zijdeling nog heel wat opdrachten oppikken. Dit alles moet leiden tot het ultieme doel; De Don van NYC worden. Om dit te bewerkstelligen, moet je een grote verscheidenheid aan zaken proberen te complementeren. Wat te denken van vrachtwagens kapen, kluizen kraken, banken overvallen of alle 22 soorten executies beheersen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. EA heeft een hoop oog gehad voor detail alles ziet er goed uit. Veel zaken in de omgeving blijken bruikbaar en de muziek geeft de game de juiste sfeer mee. Dit wordt mede veroorzaakt door de lekkere old-skool wapens, kleding en auto`s die de game rijk is. Op sommige momenten is de game echter wel wat donker, waardoor het besturen van een auto wel eens een lastige opgave kan zijn. Ook kan er enige commentaar geleverd worden op de camerastandpunten door de game heen. Ten slotte lijken er ook in de verhaallijn wel enkele gaten te zitten. Zo heb je ruzie met iemand en het volgende moment blijkt het je beste vriend. Niet echt aannemelijk, en zeker niet in die tijd. In mijn verhaal heb ik nog geen woorden vuil gemaakt aan datgene waar de gehele games-pers zich op gaat storten. Is dit geen GTA kloon? Ja en nee. Natuurlijk, bijzonder veel elementen uit GTA zijn terug te vinden in de game. Maar de game kent ook een groot aantal eigen elementen, waardoor de kloon-opmerking weer niet opgaat. Dit maakt het geheel tot een meer dan fatsoenlijke game, met een “eigen” gezicht. Niet één die de originaliteitprijs verdient (maar hoeveel recente games mogen zich die prijs nog toe-eigenen?), maar zeker wel een game die de liefhebbers van dit genre menig uurtje gaat bezighouden. En..ik denk dat dit topic maar moet worden samengevoegd met het andere topic over The Godfather The Game.
Caltson Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 The Godfather is een zeer leuk spel;zou hem zelf willen hebben;maar sommige graphics vallen niet zo goed mee(je kan bv.niet ver zien)
.Levi. Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Zie de links die hierboven werden neergezet. Hier is al een topic over, blijf dan niet doorposten in dit topic. Bij deze, Closed.
Recommended Posts