Daan007 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Warcraft Soort design: Sig Size design: Max 500 X 150 Render: ja Animatie: nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Geliefde GEEN pro of goeie Photoshoppers ,, want kijk maar naar mijn sig ,,, ik ben ook niet goed IK sprak Amsterdanboy net over MSN,,, Hij wil tegen my ik post de Sigs morgen of over morgen Kan een Mod de Naam vnhet topic veranderen De Battle begint morgen,, Bewerkt: 11 april 2006 door Daantjuh
Daan007 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hier zijn ze ,,, Kan een mod de titel veranderen AmsterdamBoy Daantjuh
Sunray Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 ik stem op daantjuh. waarom ik vind het een mooie achtergrond van amsterdamboy past de achtergrond er niet echt goed bij(volgens mij) dus mijn stem gaat naar daantjuh of mag je nog niet stemmen?
Eli R Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik stem amsterdamboy die spreekt me meer aan.
-Karel- Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 stem: daantjuh de achtergrond van AmsterdamBoy past niet bij de render de render is ook niet fantastisch de sig van daantjuh ziet er profesioneler uit en de kleuren passen mooi bij elkaar
Dago58x Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Stem Daantjuh Warrom Omdat die van Amsterdamboy niet zo mooi is
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik stem op AmsterdamBoy. Ik vind hem wel leuk geworden. De stijl van Daantjuh zie ik heel veel, die van AmsterdamBoy is weer eens wat anders. Vote AmsterdamBoy.
Goliat Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Eigenlijk wat GL al zegt: Hij is anders dan anderen en ook stukken origineler, ook is de tekst beter verwerkt. Mijn stem gaat dan ook naar: Amsterdamboy
Dutchy3010 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik kies voor: Daantje, dat geheel vind ik gewoon mooier!
Blastov Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 World of Warcraft ! Sorry, moest er even uit. A'boy, ik vind hem niet mooi. De render is niet mooi en de achtergrond ook niet. De border en de text zijn wel oke Daan, Ik vind hem echt gruwelijk mooi. De render is mooi en past mooi bij de achtergrond. Ook de tekst en de border zijn zeer geslaagd. Stem: Daantjuh
Thabit Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik zie die van AB niet, ligt dat aan mij?
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 World of Warcraft ! Sorry, moest er even uit. A'boy, ik vind hem niet mooi. De render is niet mooi en de achtergrond ook niet. De border en de text zijn wel oke Daan, Ik vind hem echt gruwelijk mooi. De render is mooi en past mooi bij de achtergrond. Ook de tekst en de border zijn zeer geslaagd. Stem: Daantjuh Daar ben je helaas 31 minuten te laat. Maar goed. Ik zie die van AB niet, ligt dat aan mij? Ligt aan jouw Ik zie hem gewoon. Battle is trouwens al afgelopen. CongratZ Daantjuh je hebt het ook verdient te winnen. Daantjuh:4 AmsterdamBoy:3 4-3???? De laatste stem tellen niet meer omdat ze buiten de tijd waren (Blaster27).
Recommended Posts