Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik verveel me nog al dus ik dacht laat ik maar even battlen. ;)

Thema: Freestyle(verzin zelf iets)

Soort: Signature

Max size: 400 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Zo snel mogelijk inleveren. ;)

En even voor de duidelijkheid, het maakt mij niets uit wie er tegen mij gaat battlen, het stemmen kan gelijk beginnen zonder dat er door mij toestemming verleend hoeft te worden.

Hier is alvast de mijne:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel, morgen wordt ie ingeleverd.

edit^^ Je houd jezelf niet eens aan de maximale grootte :puh: Hij is aan beide kanten 2 px te groot :puh: .

edit2^^

Thabit:

flower56ru.png

Goliat:

post-3181-1144781569.jpg

Bewerkt: door Thabit
Geplaatst:

Ik vind die van Thabit het mooist, het plaatje springt er gewoon uit en die van Goliat vind ik weer zo standaard met brushes etc.

Echt mooi gedaan Thabit, meeste zullen zeggen die is vet simpel enzo maar dat is niet waar. Je zal veel meer moeten nadenken over de kleuren en de opstelling van de foto.

Dus mijn stem gaat naar: Thabit

Geplaatst:

ik vind die Thabit veel beter

die van Goliat is beetje donker en daar hou ik niet zo van

Stem:Thabit

Geplaatst:

ik stem op Goliat

zijn achtergrond vint ik mooi en het is zo moeilijk te vergelijken met thabit.

Geplaatst: (bewerkt)

tsja[/font] welke [/font] is het nou?[/font]

ik stem op:[/font] ??????? [/font] ????????? [/font] Goliat[/font]

???? [/font] ???????? [/font]

lol :bonk:

Bewerkt: door robertgta
Geplaatst:

Stem: Thabit.

Sorry goliat maar deze sig vind ik echt niet mooi. Je lettertype is pixelachtig/niet mooi, de kleur is te eentonig, achtergrond spreekt me ook niet echt aan.

Maak eens een nieuwe zou ik zeggen, want volgens mij heb je die al gebruikt voor een battle.

Over thabit's sig heb ik eigenlijk niks verkeerd te zeggen. _O_

Geplaatst:
tsja[/font] welke [/font] is het nou?[/font]

ik stem op:[/font] ??????? [/font] ????????? [/font] Goliat[/font]

???? [/font] ???????? [/font]

lol :bonk:

Zet AUB ook een reden er neer!

Geplaatst:

Stem : Thabit

Reden: Ik vind die natuur sig echt super mooi ;) heel goed gedaan :) en die van Goliat vind ik iets te druk en niet zo mooie render

Geplaatst:

Stem: Thabit

Ik stem op Thabit. Deze 2 sigs verschillen heel veel van elkaar, ze lijken niet op elkaar dus daarom kun je moeilijk een keuze maken. Verder vind ik die van Thabit lekker fleurig opvallend en stoer, daarom kies ik ook voor Thabit.

Die van Goliat is ook erg mooi, je hebt er je eigen draai aangegooit en dat betekend dat hij 100% bij Goliat gemaakt is (daar ga ik in ieder geval vanuit Goliat ;) ). Verder kan je helaas niet tegen Thabit op, ik ben gewoon verliefd op natuur sigs, probeer dit ook. Met een mooie zonsondergang, maar toch de complimenten voor je sig! :tu:

Geplaatst:

stem: Thabit.

Allebei totaal andere stijlen natuurlijk. Dat maakt het stemmen wat moeilijker. Ik heb voor Thabit gekozen omdat die gewoon rust uitstraalt, en omdat ik verder geen foutjes kan vinden daar.

Die van Goliat is ook mooi, maar de tekst staat me niet zo aan. Hij is me iets te donker. De achtergrond is mooi gedaan met die verschillende effecten overigens...

Geplaatst:

stem: Thabit

omdat ik niet zo van donkere sigs hou

niet dat hij niet mooi is maar het is gewoon niet mijn smaak zo eentonig

die van Thabit springt er uit met felle kleuren

prachtig :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...