Jump to content

Kan Toreno Ranch niet meer vinden! :$

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry, ik kan rond vliegen door Tierra Robada wat ik wil maar ik kan hem helemaal nergens meer vinden! Kan iemand het aanwijzen op een kaartje? :$ (WikiGTA staat alleen maar dat het in Tierra Robada ligt)

Twaka

Geplaatst: (bewerkt)

Wacht, dan maak ik wel even een kaartje voor je. Ik edit dit bericht wanneer het kaartje af is. :)

EDIT 1: Dit is screen 1:

torenoranch2jh.th.png (klik op dit plaatje om het te vergroten)

de Toreno Ranch is ligt op dat save game tekentje, aangegeven met die gele pijl.

Ik plaats zometeen nog wel een screen, maar dan uitgezoomd. Dan kun je precies zien waar die ligt. :)

EDIT 2: @Goliat: waarom post jij een plaatje als ik zeg dat ik dat wel zal doen? :t Niet beledigend bedoeld ofzo maar als ik zeg dat ik een plaatje zal posten hoef jij dat toch niet te doen. :N

Een uitgezoomde screen posten lijkt me niet meer nodig, dat heeft Goliat al gedaan. :puh:

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)

Ach ja, nou weet ik het ook weer!

Eigenlijk was BaasB eerder, maar toch bedankt hè! ;)

Twaka

EDIT: Ik heb helemaal niet op de savehouses gelet! :duh::cab:

Bewerkt: door twaka
Geplaatst:
Wacht, dan maak ik wel even een kaartje voor je. Ik edit dit bericht wanneer het kaartje af is. :)

EDIT 1: Dit is screen 1:

torenoranch2jh.th.png (klik op dit plaatje om het te vergroten)

de Toreno Ranch is ligt op dat save game tekentje, aangegeven met die gele pijl.

Ik plaats zometeen nog wel een screen, maar dan uitgezoomd. Dan kun je precies zien waar die ligt. :)

EDIT 2: @Goliat: waarom post jij een plaatje als ik zeg dat ik dat wel zal doen? :t Niet beledigend bedoeld ofzo maar als ik zeg dat ik een plaatje zal posten hoef jij dat toch niet te doen. :N

Een uitgezoomde screen posten lijkt me niet meer nodig, dat heeft Goliat al gedaan. :puh:

Groeten BaasBart :cya:

Heb je de tijd wel gezien?

Er zit volgens mij 20 sec. tussen en ik had daarom je post niet gezien. :$

Ik had me post ook kunnen editen maar zo is het wat duidelijker. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...